Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg går på p-piller, men onsdag fikk jeg diaré. Jeg tar pillene mine kl 12.30 hver dag, men husker ikke helt når jeg løp på do første gang...har en mistanke om at det kanskje ikke var rukket å gå de 3-4 timene pillene trenger for å virke...burde jo da tatt en ny pille med en gang har jeg skjønt nå i ettertid, men jeg gjorde ikke det. Tenkte det ikke var vits da den også bare ville bli «skylt» gjennom systemet :huh: Torsdag var jeg mye bedre, ingen diaré lenger, så tok da dagens pille som normalt. Burde jo kanskje her også tatt en ekstra pille siden gårsdagens pille muligens kunne regnes som «glemt». Gjorde selvfølgelig ikke det heller, lett å være etterpåklok. 

Spørsmålet mitt er om det er mulighet for at jeg har blitt gravid? Evt når kan jeg ta en graviditetstest for å sjekke? Hadde sex 2-3 dager før alt dette skjedde, har ikke hatt nå i ettertid men burde jeg vente 7 dager evt bruke kondom i tillegg? Jeg er halvveis i uke nummer to av pille brettet mitt om det har noe å si. Burde jeg bare ha mensen om et par uker for å sjekke om jeg er gravid, eller kan jeg ta en test dagen før jeg begynner på nytt brett om jeg vil hoppe over? 

Jeg er livredd og stressa over å kanskje ha blitt gravid, vil helst få vite det så fort som mulig for å roe meg ned litt :mellow:

Anonymkode: ee671...fce

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423489-n%C3%A5r-kan-jeg-ta-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...