Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Tankene flyr veldig om dagen, for når jeg var på kontroll på torsdag så fikk jeg beskjed om at fødselen ville bli satt igang snart. Jeg har termin den 3 mars, så jeg fire uker igjen. Jeg er ikke så veldig bekymret for fødselen, det jeg er mest bekymret for er hvor lenge jeg må bli på sykehuset etter fødselen.

Jeg er vel egentlig litt bekymret for at babyen må på nyfødt avdelingen for jeg vil veldig gjerne ammen barnet. Når vi fikk nr to så ble han lagt på nyfødt intensiv pga han trykket så mye. Da var de litt for flinke til å gi han mat så han ikke ville ta bryste når jeg fikk han tilbake på barsel avdelingen. Det vil jeg helst slippe nå. Jeg håper du har noen gode råd til meg.

Hilsen en bekymret Massi 36+2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42357-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är inte säkert att ditt barn kommer att ligga på barnavdelningen, om den mår bra och är över 36 veckor. Detta är något som du får diskutera när du kommer till förlossningsavdelningen för en evt igångsättning. Du får också ta upp dina funderingar och frågor om evt tillmatning. Jag förstår att du är orolig för att ditt barn inte skall få lära sig att amma med en gång. Detta är något som hälsopersonalen är medvetna om och som de försöker att undvika. Jag kan inte säga dig hur det kommer att bli denna gången men det är viktigt att du framför dina synspunkter om detta, till hälsopersonalen på sjukhuset. Lycka till!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42357-f%C3%B8dsel/#findComment-159027
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...