Smutti Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er så plaget av slim nedentil. Er kommet i overgangsalderen for noen år siden så har ikke noe med graviditet og sånn å gjøre. Når jeg har tisset så kommer det en god del slim på toalettpapir og ned i doskåla ser jeg. Noen som vet om det er vanlig eller? Slimet er blankt å litt seigt. Allmennmedisin » Temaoversikt » Allmennmedisin Slim nedentil. Av Smutti, søndag, 22:34 i Allmennmedisin Svar i emnet Smutti 7 0 Skrevet søndag, 22:34 Er så plaget av slim nedentil. Er kommet i overgangsalderen for noen år siden så har ikke noe med graviditet og sånn å gjøre. Når jeg har tisset så kommer det en god del slim på toalettpapir og ned i doskåla ser jeg. Noen som vet om det er vanlig eller? Siter Siter dette Fortsetter under... AnonymBruker 85 507 3 185 Skrevet 11 timer siden Om dette er noe du ikke har hatt tidligere så ville jeg fått det undersøkt, med mindre dette er normal utflod. Du kan evnt stille spm under forumet gynekologi her inne hvor gynekolog svarer gratis. Anonymkode: ca922...ec0 Siter Siter dette Smutti 7 0 Skrevet 3 minutter siden Har hatt det en god stund. Men kan spørre på gyn forumet. Takk for svar. Siter Endre Skriv svar til emnet... Følg dette0 Favoriser GÅ TIL EMNELISTEAllmennmedisin NESTE ULESTE EMNEGul avføring og mye smerter SISTE TRÅDER I SAMME KATEGORI Slim nedentil. Smutti, søndag, 22:34 2 svar 47 visninger Gul avføring og mye smerter Dante08, 14 minutter siden 0 svar 3 visninger Hvilke type medikamenter ved narkose. dione1, 2 timer siden 0 svar 21 visninger EEG AnonymBruker, 4 timer siden 0 svar 14 visninger Vondt i hofte og brennende følelse på utsiden av lår AnonymBruker, torsdag, 14:26 1 svar 90 visninger ARTIKLER FRA FORSIDEN Språk Utseende Personvernvilkår Kontakt oss Powered by Invision Community Doktoronline Helse Helseleksikon Kosthold Trening Velvære Fitnessbloggen Denne siden er en del av Klikk.no. BOLIG FORELDRE KVINNEGUIDEN MAT MOTE MOTOR Allmennmedisin » Temaoversikt » Allmennmedisin Slim nedentil. Av Smutti, søndag, 22:34 i Allmennmedisin Svar i emnet Smutti 7 0 Skrevet søndag, 22:34 Er så plaget av slim nedentil. Er kommet i overgangsalderen for noen år siden så har ikke noe med graviditet og sånn å gjøre. Når jeg har tisset så kommer det en god del slim på toalettpapir og ned i doskåla ser jeg. Noen som vet om det er vanlig eller? Siter Siter dette Fortsetter under... AnonymBruker 85 507 3 185 Skrevet 11 timer siden Om dette er noe du ikke har hatt tidligere så ville jeg fått det undersøkt, med mindre dette er normal utflod. Du kan evnt stille spm under forumet gynekologi her inne hvor gynekolog svarer gratis. Anonymkode: ca922...ec0 Siter Siter dette Smutti 7 0 Skrevet akkurat nå Har hatt det en god stund. Men kan spørre på gyn forumet. Takk for svar. Siter Endre Skriv svar til emnet... Følg dette0 Favoriser GÅ TIL EMNELISTEAllmennmedisin NESTE ULESTE EMNEGul avføring og mye smerter SISTE TRÅDER I SAMME KATEGORI Gul avføring og mye smerter Dante08, 9 minutter siden 0 svar 2 visninger Hvilke type medikamenter ved narkose. dione1, 2 timer siden 0 svar 21 visninger EEG AnonymBruker, 3 timer siden 0 svar 14 visninger Vondt i hofte og brennende følelse på utsiden av lår AnonymBruker, torsdag, 14:26 1 svar 90 visninger Jeg tror det er noe galt med kneet mitt AnonymBruker, søndag, 14:15 1 svar 28 visninger ARTIKLER FRA FORSIDEN Språk Utseende Personvernvilkår Kontakt oss Powered by Invision Community Doktoronline Helse Helseleksikon Kosthold Trening Velvære Fitnessbloggen Denne siden er en del av Klikk.no. BOLIG FORELDRE KVINNEGUIDEN MAT MOTE MOTOR 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423685-slim-nedentil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.