AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 Skrevet 4. desember 2017 Hadde sex med mannen i fylla og glemte i all ekstase tampongen. Dro til legen i dag men han fant ingen tampong. Kommer fremdeles ikke på om jeg kan ha tatt den ut, før akten. Føler meg slapp og har vondt i hodet. Dette kan jo være psyken som spiller inn- men hvor stor sannsynlighet er det for at legen IKKE. Så den under undersøkelsen. Legen mente sjansen var meget liten, men at jeg måtte følge med på allemenntilstanden. Anonymkode: 282a6...f20 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2017 Skrevet 4. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde sex med mannen i fylla og glemte i all ekstase tampongen. Dro til legen i dag men han fant ingen tampong. Kommer fremdeles ikke på om jeg kan ha tatt den ut, før akten. Føler meg slapp og har vondt i hodet. Dette kan jo være psyken som spiller inn- men hvor stor sannsynlighet er det for at legen IKKE. Så den under undersøkelsen. Legen mente sjansen var meget liten, men at jeg måtte følge med på allemenntilstanden. Anonymkode: 282a6...f20 Tampongen ble enten tatt ut først eller den falt ut like etterpå, jeg tviler sterkt på at legen har oversett en tampong. Og at tampongen kan forsvinne inn i livmoren er nok umulig. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 4. desember 2017 Skrevet 4. desember 2017 Legen ville ha sett den ved en undersøkelse, og den kan ikke forsvinne inn i livmoren. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 Skrevet 4. desember 2017 Tusen takk for svar ❤️ Ts Anonymkode: 282a6...f20 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. desember 2017 Skrevet 5. desember 2017 Selv takk, hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.