Blomsterfluen Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 (endret) hva betyr det når jeg får korte perioder med røde kinn som om jeg skulle ha gått treningstur på tredemølle i 1 time uten pause, selvom jeg har vært stillesittende i vanlig romtemperert rom? kan stiv nakke gjlre kinnene kokvarme med røde heteflekker? Endret 6. desember 2017 av Blomsterfluen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 14 minutter siden, Blomsterfluen skrev: hva betyr det når jeg får korte perioder med røde kinn som om jeg skulle ha gått treningstur på tredemølle i 1 time uten pause, selvom jeg har vært stillesittende i vanlig romtemperert rom? kan stiv nakke gjlre kinnene kokvarme med røde heteflekker? Det er helt normalt. Anonymkode: ae3ca...176 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. desember 2017 Forfatter Skrevet 6. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt. Anonymkode: ae3ca...176 ok. så bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.