AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 Del Skrevet 14. desember 2017 Heisann! For ca 2 mnd siden fikk jeg en vridning av selve foten under en håndballkamp. Det var vondt og jeg haltet litt i et par dager og tok det helt med ro i 2 uker (kun litt styrketrening). Det var bedre en stund men nå har det gradvis blitt vondt igjen. Stivt og ømt spesielt om morgenen og det kan komme små stikk av smerte hvis jeg legger vekten brått over mot stortåa eller vrir foten litt brått. Noen som har vært borti lignende skade? Har lest litt om lisfranc skade, men det kan jo ingen vite før jeg får tatt noe bilder av foten. Har legetime rett over nyttår. Foten fungerer het greit til hverdags, men det er jo plagsomt og jeg hater å ikke få trent ordentlig;( Anonymkode: 7c923...5f2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424254-smerter-over-vrista-og-utover-mot-stort%C3%A5a/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.