AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 Skrevet 3. januar 2018 Jeg er i utgangspunktet velfungerende tross en diagnose med mye stigma knyttet til seg. Jeg er aktiv i forhold til familie og venner. Har en 50% jobb. I løpet av julen har jeg begynt å kjenne meg deprimert. Det virker som om det tar seg opp. Jeg er redd for at dette skal utvikle seg. Jeg har ikke lyst til å være sammen med venner, og selv en liten trapp virker uoverskuelig å komme opp. Som å gå i motvind. Mye tanker omkring døden og livet, og jeg ser ting i et grelt perspektiv. Er depresjon vanskelig å kurere når man har schizofreni? Jeg leser at AD ikke må gis til bipolare. Hva med personer med schizofreni? Har noen råd å dele? Jeg har bare lyst til å komme meg langt bort. Anonymkode: 4b067...b2b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. januar 2018 Skrevet 3. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i utgangspunktet velfungerende tross en diagnose med mye stigma knyttet til seg. Jeg er aktiv i forhold til familie og venner. Har en 50% jobb. I løpet av julen har jeg begynt å kjenne meg deprimert. Det virker som om det tar seg opp. Jeg er redd for at dette skal utvikle seg. Jeg har ikke lyst til å være sammen med venner, og selv en liten trapp virker uoverskuelig å komme opp. Som å gå i motvind. Mye tanker omkring døden og livet, og jeg ser ting i et grelt perspektiv. Er depresjon vanskelig å kurere når man har schizofreni? Jeg leser at AD ikke må gis til bipolare. Hva med personer med schizofreni? Har noen råd å dele? Jeg har bare lyst til å komme meg langt bort. Anonymkode: 4b067...b2b Jeg fikk AD da jeg hadde schizofreni diagnose, så det går fint. Ønsker deg alt godt 0 Siter
jahvemerjeg Skrevet 3. januar 2018 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har fått AD har aldri fått beskjed om at jeg ikke kan bruke det .Har schizofreni. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 5. januar 2018 Skrevet 5. januar 2018 Jeg bruker AD og har schizofreni. Det er vel bare AD alene (uten Antipsykotika) som kan øke psykose problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.