Gjest Mina1 Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) 22 minutter siden, Gargamel skrev: Ja, jeg ser det. For en stund siden var du fullstendig opphengt i det dårlige forholdet og startet ørten tråder om dagen. Det virket faktisk en smule sprøtt. Jeg tviler på om du var åpen for å bli interessert i noen nye når du var så fiksert på fortiden. Nå har du blitt en annen person, men du får ta den tiden du trenger og ikke stresse. Enig i at jeg var ikke opptatt i å bli kjent med nye i den tiden. Jeg behøvde den tiden for å få eksen ut av systemet mitt. Det er sant . Jeg hadde ikke plass til en mann oppi alt det. Det stemmer. Så jeg får bare ta tiden jeg trenger og nå har jeg det lettere enn før i det minste . Vet ikke om dere kunne se eller forstå hvor vondt jeg hadde det da jeg skrev de trådene? Hadde det helt forferdelig inni meg husker jeg. Endret 12. januar 2018 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424584-n%C3%A5r-en-tidligere-treningskompis-inviterer-seg-hjem-til-meg/page/4/#findComment-3813593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.