Gå til innhold

Klør, blir bare værre av Canesten

Anbefalte innlegg

Gjest overgitt

For 4 dager siden tok jeg en Canestentabl. fordi jeg syntes jeg hadde slik utflod som jeg vet jeg har hatt i forbindelse med sopp. Utfloden ble borte men:

For 2 dager siden barberte jeg meg en del nedentil. Dette gjør jeg normalt så det skulle ikke gjøre noe. Men av og til får jeg røde nupper av barberingen. Da jeg var ferdig fikk jeg øye på en krukke jeg har med alloevera-gele, tenkte at dette skulle da vel være godt for alt og tok en god slump og smurte meg der nede med.

Nå holder jeg på å klø meg fordervet. Prøvde å smøre meg med Canesten krem i går ettermiddag, kveld og i natt. Kløen ble bare verre og verre. I natt måtte jeg opp og dusje meg. Tok rett og slett og lot være å smøre med canesten og hadde på potetmel i stedet. Det kjennes ikke riktig så sårt ut nå men det klør fremdeles.

Tror dere det er sopp jeg har eller er det rett og slett jeg som har reagert på alloevera geleen.

Har dere et godt råd for å bli kvitt denne kløen og sårheten snarest.

Kjempe ubehagelig.

Fortsetter under...

Tror ikke det er sopp som plager deg nå, men en irritasjonsreaksjon. Barbering er en påkjenning for huden, og med såpe, barberskum og aloe vera og canesten kan det jo bli i meste laget med kjemiske stoffer! La huden få litt ro, bruk vide klær og skyll bare med vann en gang i døgnet er mitt råd! (Har erfaring med både sopp og kløe nedentil.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...