Gå til innhold

Alle menn er svin

Anbefalte innlegg

Du forstår at jeg fremdeles er single? Hva angår din sivile status så er du trolig neppe særlig kresen, så du har vel funnet deg et eller annet som har bitt på dine agn.

Du får ha en fortreffelig helg, mine siste ord, feberen er snart ute av hodet og da er det back to RL.

Nei - jeg VET at du fremdeles er singel. I hvert fall hvis du ikke selv har løyet eller forsøkt å føre andre bak lyset her.

Men jeg FORSTÅR hvorfor....

En liten forskjell - som så mye annet tydligvis gikk deg hus forbi....:-)

Din misunnelse over at andre har funnet hva du leter etter skinner ganske klart igjennom ut ifra hva du skriver.

Ønsker deg lykke til i jakten videre!

ps: et siste tips før også jeg tar helgen herfra. Ikke oppfør deg så desperat ovenfor dine potensielle beilere.

De som da er gode "emner" lukter deg på lang vei - og stikker av.

Og de som bare er ute etter et kort "eventyr" ser raskt at du er en god kandidat for dem.

Kanskje derfor du ikke har lykkes så langt??

Mvh

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

8

• andor

3

• libra

1

• leenie

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Singlina

Sitat:" Syntes likevel han trengte et par tips for hvordan ikke skyte fra hofte på grunnløst nivå, men tviler på om han har kap. til å ta det, og da anser jeg det som uhensiktsmessig å sette inn ressurser på å skaffe han det, utover kurstilbudene jeg nettopp har skissert... "

Jeg takker nei til tilbudet om kurs i ortografi, selv om det sikkert hadde kommet til nytte for meg også. Men det kan se ut som om du selv kan nyttiggjøre deg det enda bedre. Legg spesielt godt vekt på kursets del om setningsoppbygging.

Jada - jeg vet jeg kverulerer videre nå, og har det litt morsomt på din bekostning. Men jeg klarer ikke å la være å kommentere påstander og satire, når det er like lett å "sende ballen" tilbake igjen....

Det var faktisk ikke meningen å "ødelegge" tråden din på denne måten, og jeg beklager det faktisk litt. Men jeg hadde ikke forventet en slik tilbakemelding som jeg fikk etter første innlegget.

Men for å være litt seriøs - det finnes faktisk mange menn som vet å oppføre seg, selv om det av og til ikke virker slik. Men det er kanskje en mulighet for at mye penger og "makt" for en mann gjør det enda vanskligere å oppføre seg etterhvert som han blir eldre.

For det er faktisk en sannhet at mange yngre kvinner lar seg blende av "penger og makt" (uten at jeg påstår at du er en av dem....). Og for menn som til stadighet opplever å få oppmerksomhet fra vakre kvinner, så er det vel naturlig at mange av dem også faller for fristelsen - uten at det er noen unnskyldning.

Da er det på en måte like "leit" at så mange vakre yngre kvinner faller for menn som har mye penger?

Og hvis du synes det er en urimelig påstand, så er det vel bare å ta en titt på de utesteder der det vanker mange menn med mye penger. Det er vel ingen tilfeldighet at det finnes usedvanlig mange vakre kvinner der?

Mvh

Du verden, substans...der kom det, etterlengtede ord som ga mer mening enn de øvrige innleggene. Hvorfor kom du ikke hit før?:)

Vel, jeg har brukt tastekreftene på tull i stedenfor en real hanekamp hva angår temaet - det sentrale temaet- her:)

Takker for siste innspill, vi kunne hatt gode diskusjoner, men det får bli til en annen gang. Til de andre som omkalfatrerer seg med idiotuttrykk og andre primærskrik, og som får elveblest av ord de føler er fremmede, ha en fortreffelig helg og svelg en sitron.

Endelig på startstreken, Goliath, men dessverre målstrek for min del, må logge av. Igjen. Ha en god helg:)

Gjest Singlina

Nei - jeg VET at du fremdeles er singel. I hvert fall hvis du ikke selv har løyet eller forsøkt å føre andre bak lyset her.

Men jeg FORSTÅR hvorfor....

En liten forskjell - som så mye annet tydligvis gikk deg hus forbi....:-)

Din misunnelse over at andre har funnet hva du leter etter skinner ganske klart igjennom ut ifra hva du skriver.

Ønsker deg lykke til i jakten videre!

ps: et siste tips før også jeg tar helgen herfra. Ikke oppfør deg så desperat ovenfor dine potensielle beilere.

De som da er gode "emner" lukter deg på lang vei - og stikker av.

Og de som bare er ute etter et kort "eventyr" ser raskt at du er en god kandidat for dem.

Kanskje derfor du ikke har lykkes så langt??

Mvh

Ops, du gir deg ikke? Igjen fundamnetalistiske, men dog grunnløse påstander. de kaller det projeksjon, så bare få det ut. Jeg har selv sett deg, kjære katteelsker, in action, du har virket både desp. og hysterisk, så kom ikke her og lær. Lev og ler, og du skal se at livet vil fare pent med deg også.

Ingen desperasjon fra min side, har nok det berømmelige draget ennå, og det blir nok noen år. Har også mange beiliere, men ikke de jeg attraheres av.

Nuh...logger jeg av, dette blir for patetisk...

Ops, du gir deg ikke? Igjen fundamnetalistiske, men dog grunnløse påstander. de kaller det projeksjon, så bare få det ut. Jeg har selv sett deg, kjære katteelsker, in action, du har virket både desp. og hysterisk, så kom ikke her og lær. Lev og ler, og du skal se at livet vil fare pent med deg også.

Ingen desperasjon fra min side, har nok det berømmelige draget ennå, og det blir nok noen år. Har også mange beiliere, men ikke de jeg attraheres av.

Nuh...logger jeg av, dette blir for patetisk...

Så det er deg det er....

Burde jo ha forstått det litt tidligere, for det var ganske symptomatisk.

Da avslutter også jeg denne tråden, og ønsker deg lykke til videre.

Mvh

Gjest singlina

Så det er deg det er....

Burde jo ha forstått det litt tidligere, for det var ganske symptomatisk.

Da avslutter også jeg denne tråden, og ønsker deg lykke til videre.

Mvh

Nice try, du aner nok ikke hvem jeg er- men lykke til selv og. Er av nett for lang tid (back to work), synd, for underholdende er dette....bye.

Min erfaring er at alt for mange menn lar seg forlede av øyeblikket fremfor konsekvensen og forpliktelsen!

Jeg har sett så veldig mange men enten bortforklare eller lyve om sivil status bare for den ene kvelden... det ene øyeblikket. Jeg hater slikt og ønsker ikke å dele en mann, så jeg har avsluttet hver gang jeg har ant. For vi aner det jo vi kvinner. Vi merker at det ikke er helt klart farvann.

Men det finnes menn som er anerledes! Det finnes menn som ikke lar seg forlede av de femten minuttene i søkelyset.

Annonse

Gjest singlina

Min erfaring er at alt for mange menn lar seg forlede av øyeblikket fremfor konsekvensen og forpliktelsen!

Jeg har sett så veldig mange men enten bortforklare eller lyve om sivil status bare for den ene kvelden... det ene øyeblikket. Jeg hater slikt og ønsker ikke å dele en mann, så jeg har avsluttet hver gang jeg har ant. For vi aner det jo vi kvinner. Vi merker at det ikke er helt klart farvann.

Men det finnes menn som er anerledes! Det finnes menn som ikke lar seg forlede av de femten minuttene i søkelyset.

Du gir meg - konstruktive - svar på det jeg føler.

Akkurat nå drukner jeg sorgen over "whoever" med et galss rødvin..takk for svar...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...