Gå til innhold

Lykkelig men seksuellt frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Odyssevs

Jeg er en mann i 30-årene, lykkelig gift og med 2 barn. De senere årene har sexlivet med min kone dabbet av og nå har vi sex ca hvert halvår. Jeg er fortsatt glad i min kone men har mistet litt av tenningen på henne etter at hun har latt kroppen forfalle og ikke forsøkt å trene/slanke bort fettet hun la på seg etter begge fødslene. Det virker også som om hun ikke har den samme tenningen på meg lenger. Da jeg som menn flest har behov for hyppig sex tilfredstiller jeg meg selv med fanasier og onani. Men nå kommer jeg til sakens kjerne. Jeg elsker mine barn over alt på jord og det jeg frykter er at jeg en dag skal være utro og ødelegge livet, både for meg, min kone og barna.

Jeg har lest mange velmenende råd om å sende bort barna, levende lys, se hverandre i øynene, god mat, vin etc. , og

dette har vi delvis prøvd men tror ikke dette hjelper i det lange løp.

Å be min kone om å slanke seg er heller ingen løsning. Skal jeg fortsette å leve et "lykkelig" liv i sølibat ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42641-lykkelig-men-seksuellt-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:-)

ikke noe bra å ha det sånn,men husk at din kones kropp har forandret seg, nettopp fordi hun har satt til verden de ungene du elsker så høyt!!

Se litt på hvordan hverdagen hennes er. Kan du bidra til å gi henne fri, uten at hun får dårlig samvittighet, slik at hun kan melde seg på husmortrim,eller noe slikt?

Gi henne et gavekort til frsør og hudpleie, det kan være hun da får det ekstra piffet til å gjøre noe med seg selv. Hun kan da være attraktiv selv om hun ha rnoen kilo for mye? Holdning og klær bringer fram mye positivt.

Går hun "bare" hjemme? det blir hun sikkert ikke såå inspirert av?

Se lit tpå deg selvogså, har du forandret deg mht. oppmerksomhet osc osv. Å pynte seg for en som ikke viser lyst og gir kompl. er ikke så morro! Vær raus med godordene, og smett inn en liten komentar om at du savner den tiden dere elska på bordet eller noe slikt.-)

Ta dere ei helg i lag, bare dere, om hun går ut, og sjekker at kjolen hun likte så godt, er for trang, kan det være hun får det puffet hun trenger.

Gi henne en grunn til å stråle, og ønske å gjøre seg vakker for deg igjen (les; nyforelsket)

Gi henne fri og avlastning.....til å pleie seg selv. Det er iallefall det jeg hører fra mine veninner, som har glemt å sminke seg, oppi all bleieskiften!

Lykke til, du må gi litt, skal du få noe. Og ikke gi slipp på det du har!!!

Da får du heller legge om tankene dine, og begynne å tenne på disseromper og hengepupper!!!

Du ser sikkert ikke ut som en tenåring lengre du heller.

Igjen; Lykke til.

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Har dere vurdert å bruke en samlivsrådgiver? Det vil kanskje sette dere på sporet til et bedre sex- og samliv. Sensualitet og sex kan øves på. En terapeut kan sette dere på sporet gjennom samtaler, om følelser og behov. Og gi dere instruksjoner i øvelser for bedre intimitet og sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...