Gå til innhold

Vaginal acne?

Anbefalte innlegg

Gjest desperat

Er 42 år. Jeg har fått noen "kvise" aktig kuler på utsiden av min vagina. De er kjempe vonde og når de "sprekker" verker de. Har vært hos gynekolog (2 stk) som sa det var normal og fra den ene fikk jeg fusidin salve for å smøre på. Den ene anbefalte å ta kontakt med kosmetolog for å kjøpe en "vaginal peeling cream". Hjalp ikke.

Hadde dette for 10 års siden mens jeg bodde i utlandet og der fikk jeg beskjed at det var en form for vaginal acne og jeg fikk tabletter som jeg tok i 4-5 måneder og borte! har ikke funnet noen som kan hjelpe meg her i Norge(?) kan ikke tro at det er så rart? har det med stress å gjøre? eller hormoner? Jeg er desperat ,det er kjempe ubehagelig og vondt! Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42654-vaginal-acne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis de sitter i et område som er dekket av hår kan det være betennelse i hårrøttene. Vær forsiktig og unngå barbering, trykk fra trusekant og annen irritasjon. Slike hudforandringer har tendens til å forsvinne etterhvert

Jeg kjenner ikke til vaginal akne eller vaginal peeling cream. Mener du virkelig 'Vaginal'?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42654-vaginal-acne/#findComment-160254
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...