Gå til innhold

Min rare fantasi

Anbefalte innlegg

Gjest Cowboy laila

På skolen har vi en ekkel og innpåsliten lærer som ingen liker. Inkludert meg. Det merkelige er at han alltid dukker opp i fantasiene mine! For eksempel kan jeg "drømme" at jeg sitter i klasserommet og kjeder meg. Plutselig går strømmen og det blir helt mørkt. læreren min kommer bort til meg, setter seg under pulten min, tar bena mine fra hverandre og begynner og slikke. (Har på meg skjørt) Det er så utrolig digg og jeg må være helt stille for at ingen skal merke det.

Eller så kan jeg fantasere om at jeg må sitte igjen etter timen. Han ber meg skrive noe på tavlen og bakfra beføler han brystene mine og skrittet mitt.

Det er så rart når jeg har disse fantasiene, for jeg synes virkelig at han er så lite tiltrekkende som mulig. Noen som har lignende fantasier? Eller noen som kan forklare for meg hvorfor han alltid dukker opp???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42775-min-rare-fantasi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det gode med fantasier er at de er fantasier og ikke behøver å ha noe med virkeligheten å gjøre. De handler ofte om det mest forbudte, kanskje minst tenkelige vi kan forestille oss å gjøre. Det at fantasien dreier seg om noe som er tabubelagt, kanskje til og med noe vi i normale tilstander synes er ekkelt, gjør fantasien bare mer pirrende og spennende.

For eksempel er en svært hyppig forekommende fantasi hos jenter/kvinner at vi blir voldtatt. Tror du noen kunne tenke seg å bli voldtatt i virkeligheten? Å nei, men fantasiene pirrer likevel.

Til dine fantasier med læreren – kan din facinasjon i fantasiverden ha noe med at han tar kommandoen – han er i en slik posisjon at han kan fortelle deg hva du skal gjøre – og du må gjøre det han sier. Det vil si at du kanskje leter etter en person med autoritet, som kan styre deg og din seksualitet slik at du selv ikke behøver å være ansvarlig for det som måtte skje?? Det var et forsøk på en forklaring, men det finnes sikkert mange andre tolkningsmuligheter.

Du er ikke alene om å lure på hvordan du skal tolke seksuelle fantasier. Jeg har nettopp pløyd gjennom en tykk bok som bare handler om tema. Mange av fantasiene som presenteres der er atskillig villere enn din – men folk koser seg med dem likevel. Så bare fortsett du…. det behøver ikke å bety at du er forelska i lærern…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42775-min-rare-fantasi/#findComment-160321
Del på andre sider

Gjest anonymdennegang

Det gode med fantasier er at de er fantasier og ikke behøver å ha noe med virkeligheten å gjøre. De handler ofte om det mest forbudte, kanskje minst tenkelige vi kan forestille oss å gjøre. Det at fantasien dreier seg om noe som er tabubelagt, kanskje til og med noe vi i normale tilstander synes er ekkelt, gjør fantasien bare mer pirrende og spennende.

For eksempel er en svært hyppig forekommende fantasi hos jenter/kvinner at vi blir voldtatt. Tror du noen kunne tenke seg å bli voldtatt i virkeligheten? Å nei, men fantasiene pirrer likevel.

Til dine fantasier med læreren – kan din facinasjon i fantasiverden ha noe med at han tar kommandoen – han er i en slik posisjon at han kan fortelle deg hva du skal gjøre – og du må gjøre det han sier. Det vil si at du kanskje leter etter en person med autoritet, som kan styre deg og din seksualitet slik at du selv ikke behøver å være ansvarlig for det som måtte skje?? Det var et forsøk på en forklaring, men det finnes sikkert mange andre tolkningsmuligheter.

Du er ikke alene om å lure på hvordan du skal tolke seksuelle fantasier. Jeg har nettopp pløyd gjennom en tykk bok som bare handler om tema. Mange av fantasiene som presenteres der er atskillig villere enn din – men folk koser seg med dem likevel. Så bare fortsett du…. det behøver ikke å bety at du er forelska i lærern…

ja,jeg kjenner meg igjen der!!på skolen vår er det også en lærer som ingen liker,mange sier han er pedofil.han tar jenter på skolen på rumpa og sånn. dessuten har han alltid hatt ett spesielt øye til meg,det begynnte jeg og merke for mange år siden.mange sier han er etter meg.

jeg synes han er litt ekkel,finner ham ikke tiltrekkende.uanset liker jeg at han gir meg oppmerksomhet.han dukker ofte opp i fantasiene mine,fantaserer om at han slikker meg og avogtil nærmest voldtar meg.

har også en annen fantasi om en gutt i klassen jeg ikke liker på den måten.jeg sitter oppå ham og han gneger penisen sin inntil skrittet mitt.

dette fantaserer jeg om når jeg har kjæreste!!jeg skammer meg litt,men det er jo egentlig normalt å fantasere om andre når man er i forhold etter som jeg har hørt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42775-min-rare-fantasi/#findComment-160378
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...