Missbabe Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 jeg har et problem som har pågått i ca 1 mnd. Jeg har er sterke smerter under samleie. (mest i begynnelsen, så gir det seg litt etterhvert.) Når vi er "ferdige" så svir det utrolig mye i ca 15 min. Jeg har vært hos legen som er hos helsesøster 3 ganger i løpet av kort tid, men hun skjønner ikke hva det kan være, og vurderer å sende meg til gynekolog. (hun har tatt gyn.undersøkelse av meg selv og svaret på prøvene viste at alt var bra). Vi bruker ikke kondom, så det er ikke allergi, og bruker glidemiddel fra apoteket. Jeg har skiftet p-piller til Diane, siden legen så det som en mulighet at jeg ble sår av de forrige p-pillene(Yasmin). Men dette har ikke hjulpet. Forrige mandag var jeg hos legen igjen, og hun ba meg da om å gå på Canesten, 6 dagers kur, 1%. Men det ser ikke ut som det er sopp som er problemet, for dette hjelp ikke. Har hatt masse småblødninger den siste mnd, men det kan være p-pillene som forårsaker det. Et siste alternativ som legen så, var at jeg hadde problemer med det psykiske, og at det var det som gjorde at jeg hadde det så vondt. Men det gjør jo fysisk vondt, akkurat som om jeg får noe i kjeden etter sameleiet som ikke skulle ha vært det som svir og gjør vondt. Vær så snill å hjelp meg, jeg orker ikke å ha det sånn.. det blir et lite mareritt, og når typen bare snakker om sex, gruer jeg meg skikkelig til å føle smertene. Men såklart, han tar hensyn. hvis jeg har for vondt, så dropper vi sex'en. Vi ser hverandre bare i helgene, så problemet er nok ikke at vi har for mye sex og at jeg blir sår pga. det. Hilsen fra jente 16 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42838-smerter-underetter-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg synes du skal faa en gynekolog til aa se paa deg og i mellomtiden dyrke annen sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42838-smerter-underetter-samleie/#findComment-161056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.