sosa Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Jeg er en jente på 30 som ved jentatte ganger har spontanabortert.Det er heldigvis tidlig i svangerskapet. Men mitt problem nå er. Jeg har brukt en fast gynokolog i mange år. Han er kjempe flink,men nyter desverre alkehol.(også på jobb) Det har blitt et stort problem for meg.Jeg har opplevd seksuelle overgrep som barn,og har altid hatt problemer med gu.Det har jo gått på et vis men nå har alt toppet seg. Jeg gruer vettet av meg til neste undersøkelse.Jeg har byttet lege.men det hjelper så lite.Sporene sitter der alikevell. Nå har jeg endelig fått kommet i gang med utredning for de abortene.Noe som er deilig.Men jeg spyr jo etter hver undersøkelse og har det helt pyton.Hele dagen er ødelakt. Hva skal jeg gjøre.Har jo veldig lyst til å få greie på hvorfor jeg mister så ofte. Er det noen mulghet for å bli dopet helt ned så jeg ikke merker eller bryr meg så mye om det som skjer? Det er den undersøkelsen med kontrastvæske i livmorhulen jeg gruer meg mest til.GU og smerter neden til er ikke min sterke side. VÆR SÅ SNILL OG SVAR MEG er nemlig helt desperat nå.Har ventet på denne utredningen i snart 11 mnd nå Hjertlig hilsen sosa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42911-habituel-abort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det er veldig viktig at du har en gynekolog som du har tillit til. Jeg har to forslag. Det ene at din primerlege skriver henvisning og du finner en gynekolog som du foeler deg trygg ved. En annen mulighet er at du soeker en privat klinikk/gynekolog for barnloeshet og betaler det mer som det koster. Forhoer dge om prisen! Se nettsiden for FUB. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42911-habituel-abort/#findComment-161432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.