Gjest Å flytte Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Vi er et kjærestepar som skal gifte oss om et halvt års tid. Pr. i dag bor vi i to forskjellige byer, 4 timer fra hverandre :-( Når vi gifter oss, har vi lyst til å flytte til et sted som er helt nytt for oss begge - for å bygge opp noe sammen.-Både venner, miljø og det å bli kjent i en ny by - sammen. Vi ser på dette som spennende, men også skummelt og utfordrende. Har snakket med flere som sier dette kan være lurt, å bygge opp noe helt nytt sammen. Likevel så må jeg innrømme det skremmer litt. Noen her som har gjort noe lignende? - og som vil dele erfaringer/tanker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42915-skummelt-eller-utfordrende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MKU Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hei! Jeg og kjæresten min gjorde nettopp det, flyttet til en by som var ny for oss begge. Mer ny for mig enn for han, noe som var kun positivt, siden han kunne finne fram overalt... Vi har begge fått venner gjennom jobb og studier, og trives kjempegodt. Vårt store problem er å holde kontakten med vår familie og våre venner. De er langt borte, og vi har for dårlig råd til å reise så mye vi vil. Likevel, ved hjelp av telefon, brev og e-mail, klarer vi oss gjennom dagene uten det helt store savnet. En ting du må tenke på om dere flytter, er hva som skal skje om det en gang tar slutt mellom dere.. Da kan det være litt ubehagelig å sitte i en fremmed by, uten sine nærmeste i umiddelbar nærhet.... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42915-skummelt-eller-utfordrende/#findComment-161888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest å flytte Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei! Jeg og kjæresten min gjorde nettopp det, flyttet til en by som var ny for oss begge. Mer ny for mig enn for han, noe som var kun positivt, siden han kunne finne fram overalt... Vi har begge fått venner gjennom jobb og studier, og trives kjempegodt. Vårt store problem er å holde kontakten med vår familie og våre venner. De er langt borte, og vi har for dårlig råd til å reise så mye vi vil. Likevel, ved hjelp av telefon, brev og e-mail, klarer vi oss gjennom dagene uten det helt store savnet. En ting du må tenke på om dere flytter, er hva som skal skje om det en gang tar slutt mellom dere.. Da kan det være litt ubehagelig å sitte i en fremmed by, uten sine nærmeste i umiddelbar nærhet.... Lykke til! Takk for svar, MKU. Godt å høre om andres erfaringer på dette. Tror nok vi kommer til å gjøre det som vi har tenkt - og egentlig er det jo ganske spennende. Fint at dere har fått det bra til. Ønsker dere lykke til videre. Og et lite ps. Vi skal jo gifte oss, da, så vi regner egentlig ikke med at det bare "tar slutt" sånn uten videre ;-) Alt godt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42915-skummelt-eller-utfordrende/#findComment-162562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.