Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!! Er jo ikke et spørsmål ang. graviditet, men håper dere kan hjelpe likevel.

Tidligere har jeg ikke ant hva jeg skulle gjøre "når jeg ble stor" (jeg er nå 20 år), men etter at jeg fikk datteren min og så for en fantastisk jobb de gjør på Føden, våknet lysten til å jobbe der.

Noen som vet hvordan jeg kan utdanne meg til barnepleier? Må jeg gå sykepleie først, eller? (Det frister også å bli jordmor, men jeg vet hvilken utdanning jeg trenger da.)

Håper på svar! :-)

Hilsen Emin og Elise (3 mnd.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42932-jobbe-p%C3%A5-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Bra att du har insett vad fint arbet vi har på föden! Jag trivs utmärkt med att jobba på en förlossningsvdelning med allt vad det innebär. Det finns så mycket glädjeämnen som inspirera till fortsatt arbete. Hur man utbildar sig till barnepleier i Norge vet jag inte. Du behöver inte att bli sjuksköterska/sykepleie först. Det är bara om du vill bli barnmorska/jordmor som du behöver att läsa till sjuksköterska först. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...