Gjest skytte72 Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Jeg har i over et år hatt problemer med nattesvetting. Dersom jeg ikke passer på å få i meg nok væske i løpet av dagen, ender det med urinveisinfeksjon. Min lege har ikke lykkes i å finne ut hva dette kan være, men tror kanskje det kan ha noe med hormonene å gjøre. Kan dette være hormonforstyrrelse? Når jeg får medisin for urinveisinfeksjon er nattesvettingen bra, omtrent 3-4 dager, så begynner det igjen. Jeg har ikke noe smerter i underlivet, heller, så jeg har vanskelig for å tro at noe kan være betent. Jeg er 29 år og har ingen barn. Har brukt P-pillen i ca. 13 år. Jeg forsøkte og ta en pause for ca. 1 1/2 år siden, fordi jeg ville prøve dette nye, lille apparatet, "Persona". Før jeg kunne begynne på det, måtte jeg ha to normale menstrasjoner. Det kom aldri så langt, alt ble helt forstyrret. Jeg kunne ha mensen i nesten to uker og dessuten fikk jeg MASSE kviser!!! Jeg ble anbefalt av legen og begynne med pillen igjen. Hva skal jeg gjøre, dersom jeg ønsker å få barn og må slutte med pillen? Jeg er redd jeg skal få samme plager med kviser, spesielt i ansikt og på ryggen. Kan det være noen sammenheng i dette? Tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42983-nattesvetting-og-p-piller/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hvis du har nattesvette paa p-pille er det sannsynligvis ikke hormonelt betiget, for pillen gir deg rikelig med hormoner. Noen faar nattesvette i den pillefri uken. Hvis du faar problemer med hud og bloedninger naar du slutter med pillen fordi du oensker aa bli gravid, boer du faa tatt en hormonsjekk og evt faa behandling. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42983-nattesvetting-og-p-piller/#findComment-162229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.