nybakt Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hei! Jeg er en jente på 26 som trenger tips om hvordan jeg oftere kan bli kåt og ikke minst våt! Har vært sammen m min partner i nesten 3 år og vi har en sønn på 1 år. Mannen min kunne helst hatt sex 2 ganger daglig, han maser ikke på meg, men jeg vet at han skulle ønske at jeg kunne ta litt mer initiativ. Han har sagt at han føler seg såret fordi jeg avviser han og derfor han han nærmest sluttet å prøve seg på meg. Jeg kan sitte på jobb og tenke " ikveld skal det skje", men innen kvelden kommer så er jeg så trøtt at ingenting skjer! Og de dagene vi har sex, så er det stort sett for å glede han og ikke fordi jeg er så kåt. Jeg blir kåt etterhvert, men skulle ønske at jeg var våt før vi satte igang slik at vi slapp å bruke glidekrem. Dette var aldri et problem før fødselen. Vår sønn er ikke veldig krevende, har sovet hele natten nesten siden han ble født, så jeg kan ikke skylde på han heller. Og jeg synes mannen min er utrolig tiltrekkende og han gir meg fantastiske orgasmer, så det er ikke noe galt m han heller. Jeg har hatt spiral siden fødeselen, har dette noe å si? Vi har kanskje sex 1-3 ganger i uken, og jeg skulle ønske vi hadde sex 4-5 ganger i uken. Dette er kanskje normalt for noen, men jeg ønsker å heve meg over normalen når det gjelder sex! Finnes det vitamintilskudd, medisiner, kremer som kan hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42996-jeg-vil-bli-oftere-k%C3%A5t/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mambo Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hei, du. Har vært borti det der ja. Vi kom oss ut av det ved å legge det litt på hylla, og ikke stresse med det. Vi ble bevisst på tiden vi hadde sammen. Vi reiste bort noen weekender uten barn. Vi var ut i frisk luft om dagen og slappet av om kvelden. Etter hvert kom feelingen tilbake. Dersom du har hormonspiral, så er vår anbefaling; BYTT til en annen type spiral, eller fjern den. Etter at min jkærest gjorde det, ble det skikkelig fart i sakene. Hun var også plaget med tørrhet, men ikke en stund etter at spiralen var fjernet. Olje med aucalyptus-dråper er også veldig bra for å "pirre" smør deg inn nedentil og få mannen din til å blåse på, etc 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42996-jeg-vil-bli-oftere-k%C3%A5t/#findComment-160994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Småbarnsfaren Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 1-3 ganger i uka med en ett åring i huset, og du klager?? Sex-livet mitt består nå i å leve gjennom andre her på DOL-seksualitet og det er jammen ikke alltid noe å skrive hjem om! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42996-jeg-vil-bli-oftere-k%C3%A5t/#findComment-161023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nonan Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Vel... Du kan jo forsøke å tenke på det. Jeg tror nok at de fleste jentene tenker for mye på alt mulig annet enn det de ofte vil. Har du tatt deg selv i å tenke på middag, huslige sysler og slike ting mens du har sex? For å fokusere litt på forhånd kan du jo kjøpe vagina-kuler Det hjelper deg i hvertfall med å tenke på det du vil! Og husk å ta deg tid... Ikke til sex, men å være sammen som kjærester. Ingen har lyst til å ha sex med en person de knapt har sett den siste uken. Ok, mange vil nok det også. Men det er IKKE like deilig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42996-jeg-vil-bli-oftere-k%C3%A5t/#findComment-161113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Mannen din er heldig som har en kvinne som ønsker mer sex! Særlig siden dere har ganske nytt barn. En fødsel pleier å skiple hormonsystemet. Hormonsystemet kan også skiples av p-piller og hormonspiraler. Ta opp evt. skifte av spiral med legen din. For noen tar det lang tid å finne tilbake til sitt seksuelle jeg etter å ha fått barn. En fødsel og småbarnsperioden tapper dessuten masse på kreftene, selv om barnet er rolig. Så det viktigste for å få opp sexlysten for deg er ganske sikkert å sørge for at du får nok søvn. Kan dere ikke låne bort barnet til besteforeldre annen familie eller venner en gang i blant? Det høres kanskje litt hjerteløst ut men det er sunt å ha en hel dag og kanskje en hel kveld å sove ut, dyrke hverandre og erotikken uten at dere blir avbrutt. Da får du ganske sikkert også overskudd til å tenke de erotiske settingene du henter fram på jobb – før dere har sex. For å spinne videre kan du jo dele dem med mannen din? Det hjelper på sekresjonen og følelsen av spenning dere imellom. Mit råd nummer to er at du jobber med PC-musklene og trimmer dem daglig. Du lærte sikkert knipeøvelser etter fødselen. Om du pumper disse musklene like før dere har sex, fører det til at blodet strømmer til kjønnet og det gjør også at sekresjonen øker. Bruk av vaginalkuler er en utmerket måte å trimme disse musklene. Lykke til! Måtte dere få mange gode stunder sammen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42996-jeg-vil-bli-oftere-k%C3%A5t/#findComment-161139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.