Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 22 år som ikke helt skjønner kroppen min for tiden.

Jeg har alltid hatt uregelmessig mens, men nå begynner jeg å lure litt! Sist jeg hadde mens var fra 7-9 desember i fjor! Jeg pleier også å ha blødning i 4-5 dager, så dette var kort. Jeg ventet mensen igjen ca. 10 januar, men jeg har ennå ikke fått den! Tok test rundt 15 januar og deretter en test til en ukes tid etterpå. Begge var negative. Kan tilføye at jeg i forfjor sommer ikke hadde mensen hele sommeren! Tror det kunne ha med å gjøre at jeg ikke hadde det så bra da, var veldig usikker på forholdettil kjæresten osv. Men nå har jeg det supert! I tillegg er magen min ganske ømtålig. I perioder har jeg litt vondt i magen nesten hver dag (slik at jeg MÅ på toalettet temmelig fort og kan bli sittende en stund), men nå er det ikke så verst. Blir av og til litt bekymret, da jeg vet at mange i familien min har hatt magekreft, også i ung alder. Har ikke penger til å gå til legen, er student og for tiden blakk. Er der noen grunn til bekymring? Disse legesentrene som tilbyr gratis veiledning for unge, tar de også gratis graviditetstest? Håper du kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43105-er-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...