vaer Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei... Dette kommer nok til å bli et rotete innlegg, men det er sånn ting føles nå-rotete... Situasjonen er slik: jeg er ei jente på 20 som har vært sammen med en gutt siden jeg var 15, han er 10 år eldre enn meg. Men vi er på samme nivå (eller hva jeg skal kalle det... Vi bor på en liten plass der "alle kjenner alle" og forhold med store aldersforskjeller er vanlig... De tre første åra bodde vi sammen hos foreldra mine. det var vel etter de tre åra det begynte å hangle... vi er begge veldig sjalu av oss og det har ført til masse krangler, og ei lita bygd som elsker sladder og rykter gjør det ikke bedre... i fjor vår ble det slutt-jeg gjorde det slutt mens han var på sjøen-men jeg mente det egentlig ikke.. Han fikk nok, fant seg egen leilighet og begynnte å vanke sammen med ei annen dame som han visstnokk hadde rota med før det var slutt mellom oss. Ut på sommeren fant jeg meg ny type som jeg flytta sammen med. Det holdt et par uker.. Eksen min begynnte å ta kontakt med meg igjen-han angra alt-ville ha meg tilbake.Å sånn blei det. Jeg flytta ut- og inn til han i hans nye leilighet.. Vi hadde det kjempefint helt til å begynne med... men så begynnte han å drikke - dro med seg kompiser på fest hjem uten å spørre meg.. Var vekk i flere dager uten å la høre fra seg. Jeg begynnte å høre rykter om at han dreiv på med andre damer. Så en dag fikk jeg nok-pakka sammen tinga mine å flytta hjem til mor (foreldrene mine skilte seg for 1-2 år siden) men vi holdt fortsatt kontakten..dette skjedde i fjor november... Nå er alt hjemme et helvete-krangler med mamma å søstra mi og har lyst å flytte opp igjen til typen... men veit ikke om jeg vil... jeg veit at alt ikke er perfekt mellom oss-vi krangler og er uenige-for det meste om alkohol og hvem-som-har-gjort-hva hvis dere forstår...jeg bare orker ikke å bo hjemme lenger men veit heller ikke om jeg klarer meg uten typen..av og til skulle jeg ønske at han bare ga en god faen i meg-at han kutta all kontakt med meg.det er så vanskelig å gjøre det sjøl.. jeg er vel blitt avhengi av han og han av meg...i fylla krangler vi enda mer-vi slåss og folk har anmeldt oss til politiet for vold-han slo meg-purken mente jeg måtte gå til sak... bare dette ene, at han slår burde kansje være grunn nok til at jeg skulle kutte han ut-men jeg klarer det bare ikke... Hva skal jeg gjøre? Håper at noen hobby-psykologer tar seg tid til å analysere dette...viss noen forstår da... Hjelp... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43110-skal-jeg-glemme-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesi Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Den oppsummeringen trengte jeg ikke lange tiden på !! Tror heller ikke man i det hele tatt er nødt for å være hobby-psykolog for å ymte frempå om hva du bør gjøre og ikke...... Første bud er : Flytt ikke inn igjen til denne typen ! Glem hele fyren, og skaff deg din egen identitet ! Du sier jo selv at dere bare krangler, og når han t.o.m har slått deg burde du ikke lure engang ! Har han gjort det en gang så skal jeg vedde på det skjer igjen ! Du skriver ikke noe om hva du gjør eller om du har jobb etc..... Men kan du ikke flytte for deg selv da ? Du er 20 år, og bør kunne klare å stå på egne ben, uten å krangle med både din søster og mor. Ja det kan være tøft økonomisk, men det er utrulig hva man får til hvis man vil. På sikt tror jeg du vil takke deg selv for å klare å stå på egne ben. Det finnes så mange flotte menn, og du er ung enda..... Hvorfor i granskauen skal du kaste bort livet ditt på denne fyren som ike lager annet enn trøbbel ??? Nei nå er det tid for action jente !!! Ta motet til deg å stå på egne ben ! Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43110-skal-jeg-glemme-han/#findComment-161453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
På tur Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg er ikke hobbypsykolog, og noen stor analyse tror jeg ikke innlegget ditt trenger. Du sier du håper noen forstår - nei, jeg forstår ikke hvordan du kan tenke deg å gå tilbake til en slik type. Troløs, ustabil, voldelig, alkoholmisbruk.... Spør deg selv: Vil du at denne mannen skal oppdra og være et eksempel for barna dine? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43110-skal-jeg-glemme-han/#findComment-161691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.