Gå til innhold

tips ved verkebyll etter barbering

Anbefalte innlegg

Hei

Fikk for ikke lenge siden mange verkebyller i skrittet etter barbering nedentil. Det var store byller som ikke ville gå vekk på flere uker.

Så fikk jeg en ide om å smøre på VADEMECUM (bakteriedrepende munnvann) - det gikk hull på byllene og de forsvant i løpet av et par dager.

Helt utrolig!!!

Er det noen som har hørt om dette før?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43128-tips-ved-verkebyll-etter-barbering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Dette problemet har jeg også, men ikke ved barbering.Hele tiden(nesten iallefall)

Jeg gikk til legen pga to-tre stk.,fikk besjed om at jeg hadde tette svettekjertler og kunne opereres dersom det var veldi plagsomt.Er ikke operert men skal prøve tipset ditt.TAKK

Ikke akkurat til bruk der har jeg hørt om Vademecums fortreffeligheter, men til noegelunde samme bruk. Vademecum er sterkt, det er bakteriedrepende og derfor infeksjonshemmende. Utmerket til bruk der man trenger å rense og desinfisere.

Det er derfor temmelig logisk at den tar knekken på infeksjonen i hårsekkene etter en barbering også.

Under svangerskapet fikk jeg av og til blemmer i munnen av ukjent grunn. Da hjalp det å skylle med Vademecum en dag eller to, så forsvant de med en gang. Ved dårlig ånde, som jo som oftest skyldes bakterier på tungen og i munn/svelg, hjelper det å gurgle med Vademecum. Det er jo akkurat det Vademecum er ment for (å drepe bakterier).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...