Stålle Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jag har haft smärtor i underlivet, var till gynekolog idag, gjorde ultraljud och det konstaterades att jag har en cysta på vänstra äggstocken. Jag har inte haft mens på 7-8 veckor. Jag undrar hur man vet om man har ett utomkvedshavandeskap? Kan gynekologen via ultraljudet skilja på en cysta och ett utomkvedshavandeskap? Jag har haft plötslig kraftig smärta i underlivet, som gått över på ca en halv timme, och därefter känns det ömt i nedre delen av magen/äggstockarna. Om man har ett utomkvedsahavandeskap, håller värken i sig längre då eller upphör den lika plötsligt som den kommer? På en del ställen har jag läst att om man får plötsliga smärtor skall man åka till sjukhus, men hur länge skall man ha haft smärtorna då? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43186-cystautomkvedshavandeskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.