Gå til innhold

Avstandsforelsket...hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg er en gutt på 20år, som har et lite problem:-\

Saken er den at jeg er avstandsforelsket i en spesiell jente, jeg

vet kun navnet hennes og hvor hun jobber (butikk).

Eneste form for kontakt jeg har hatt med henne er litt øyenkontakt

på byen.

Jeg tenker faktisk på henne nesten hele dagen...og tenker nå å gjøre

noe med det.Men hva?

'Noen tips? Jeg vil helst ikke sjekke henne opp på byenfor da kan jeg virke som en typisk "sjekker" og lettere bli avvist,dessuten går det ikke an å prat på byen bare rope:), men hadde

det ikke betydd mer for henne om jeg hadde møt henne på jobb, og

spurt om hun vil bli kjent med meg.

Det er visst ikke mange som tør å gjøre det men....hva har jeg å tape?

Bare så kjipt hvis hun har type etc.? nesten sikker på at hun ikke har det da:)

Tror nok jeg har rimelig sjanse for å få henne hvis jeg går fram riktig eller hur?

Jeg virker nok desperat, men når jeg tenker på henne så mye må jeg jo gjøre noe med det:)

Er det noen som har erfaring med slikt? Og jenter,hva hadde dere gjort hvis

så har skjedd dere ? :)

Litt harry innlegg.. menmen

Håper på seriøse svar:)

mvh

MSCE

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43198-avstandsforelskethva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tropp opp på jobben med blomster eller en søt bamse du. Si at hun kan beholde det uansett om hun vil gå ut med deg eller ikke :-) Lykke til !

Takker for tipset!

For å si det sånn MCSE; innlegget ditt var langt fra harry. Har samme "problemet" selv, bare med ei nede på helsestudioet jeg trener på. Noen tips til overleveringa av bamsen, Romantica? Noe som ikke blir altfor åpenlyst ovenfor de andre som trener der? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...