Gå til innhold

Spørsmål uten svar.

Anbefalte innlegg

Noen ganger når jeg spør typen min om ting,vil han ikke svare.Nå tror dere sikkert at jeg er ei dame som maser og graver om alt mulig,men det er ikke slik.Mer slik at jeg føler han skjuler ting for meg som har med hans liv å gjøre og som han mener jeg ikke har noe med.Han reiser mye,er kun hjemme i helgen.Hvis en spør om ting får til svar "Det angår deg ikke" eller "Det vil jeg ikke si".Jeg blir så fortvilet og frustrert.Spør bare ikke om noe lenger.Det er jo ikke alt en har lyst å si,men jeg mener at et spørsmål krever et svar,og om en ikke vil svare så skal en ialfall si hvorfor.Hva mener dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/4320-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-uten-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Dette minner meg om et annet forhold som jeg var tilskuer til. Han sa at hans privatliv var hans sak! De var gift og hadde barn sammen. Men allikevel mente han at hun ikke hadde noe med å spørre han om dagen hans!

Vi må da kunne kreve et svar av partneren vår?!

Det er da ikke å forlange at personen vrenger sjela si for andre! Tanker og følelser man ikke vil dele med noen, er en sak. Men å ikke dele dagen sin med kona si er som å ønske seg han og henne på hver sin øy!

Jeg forstår deg godt. Og jeg lurer på om han mener alvor med deg. Å ikke ville kommunisere om småting, er vel bare med på å øke din tvil.

Si høyt og tydelig hva du mener om dette. Hvis han ikke vil forstå deg og ditt problem, er han kanskje ikke villig til å satse på forholdet. Og muligens var det bedre for deg å avslutte forholdet nå?

Om han "bare er sånn" eller om han har svin på skogen er egentlig det samme! Jeg ser en stor egoist!

I det tilfelle jeg nevnte, viste det seg at han var utro.

Og hans påstand, da det ble kjent, var: "Det har du ikke noe med! Det er mitt privatliv!!"

Din kjæreste behøver ikke nødvendigvis være utro, men han behandler deg ikke pent!

Lykke til!

:-)

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei regin!

Åpenhet og tydelig kommunikasjon er viktig for at et forhold skal kunne vare. Slik du beskriver forholdet ditt høres det ut som om kjæresten din styrer hva dere skal snakke om. Vil du finne deg i en slik fremferd fra han?

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...