Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Legen min sier at jeg mangler eggl. Dette etter at hun så det på ultralyd + konklusjon av mine blødningsforstyrrelser (har blod/brunlig utflod fra rundt eggl. tidspunk og frem til menstuasjon). Har også teste eggl. ved clear plan, men ikke fått positivt resultat.

Vi har heller ikke brukt prevensjon siden mai/juni 2000. Fikk da igjen mensen etter fødsel.

Jeg har forholdsvis regelmessig syklus ( 24-29 dager) Før fødsel hadde jeg helt regelmessig syklus på 24 dager. Ble gravid på 3. forsøk.

Hva kan dette komme av/være? Vil dette rette seg opp av seg selv? Eller bør jeg få hjelp til å stimulere frem eggløsning?

Har snart lyst på en liten til. Har en datter på 2 år og 3 mnd.

Et annet spørsmål: Jeg kan også presse litt (et par) dråper melk? fra brystene. Jeg ammet jenta mi, men dette kunne jeg også før jeg ble gravid. er dette noe jeg bør få sjekket opp?

Litt om meg: 165 cm og 68 kg (5 kg mer enn før graviditet) ellers føler jeg at kroppen fungerer ganske likt som før graviditeten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43208-manglende-eggl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...