Gjest inti Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Legen min sier at jeg mangler eggl. Dette etter at hun så det på ultralyd + konklusjon av mine blødningsforstyrrelser (har blod/brunlig utflod fra rundt eggl. tidspunk og frem til menstuasjon). Har også teste eggl. ved clear plan, men ikke fått positivt resultat. Vi har heller ikke brukt prevensjon siden mai/juni 2000. Fikk da igjen mensen etter fødsel. Jeg har forholdsvis regelmessig syklus ( 24-29 dager) Før fødsel hadde jeg helt regelmessig syklus på 24 dager. Ble gravid på 3. forsøk. Hva kan dette komme av/være? Vil dette rette seg opp av seg selv? Eller bør jeg få hjelp til å stimulere frem eggløsning? Har snart lyst på en liten til. Har en datter på 2 år og 3 mnd. Et annet spørsmål: Jeg kan også presse litt (et par) dråper melk? fra brystene. Jeg ammet jenta mi, men dette kunne jeg også før jeg ble gravid. er dette noe jeg bør få sjekket opp? Litt om meg: 165 cm og 68 kg (5 kg mer enn før graviditet) ellers føler jeg at kroppen fungerer ganske likt som før graviditeten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43208-manglende-eggl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.