Gå til innhold

utflod med blod

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei. Jeg har en sønn på 10 mnd, som jeg ammer og da vet jeg at mensen kan være veldig uregelmessig. Men etter jeg var ferdig med mensen denne gang kom det først vanlig utflod noen dager, men etter ca 3 dager kom det blod i utfloden, ganske mye også. Jeg hadde hatt sex med kjæresten min og det var da det kom og har hatt det slik i et døgn nå. Renner ikke som vanlig mens, kun i utfloden. Er det normalt? Har hatt mensen 3 ganger etter jeg fødte nokså regelmessig. Har sett antydninger til blod i utfloden tidligere, men det var så veldig lite. Og nå var det mye. Håper på raskt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43254-utflod-med-blod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...