Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! I går merket jeg en vond kvise på ytre kjønnsleppe....og da jeg kjente og klemte nærmere etter, opdaget jeg at det ikke var noen vanlig kvise. Jeg har en av dem fra før, og den vil ikke gå bort. Noen ganger kan jeg få litt ut av den, men det gjør vondt. Ikke til vanlig, men når jeg rører ved den. Nå har jeg fått en til, rett ved klitoris. For det første er det ikke så lekkert når jeg har sex med kjærsten min, for det andre gjorde det faktisk så vondt under akten i går(pga. støt mot den dumme "kvisa"). Jeg lurer på hva man kan gjøre med dem? Skal jeg gå til min lege og forklare problemet, eller er det noe jeg kan putte på så den forsvinner? Har noen oplevd lignende før-det er ikke særlig digg......

Fortsetter under...

Hei Iggy!

Det kan høres ut som du har fått kjønnsvorter, et virus som er seksuelt overførbart. Gå til legen din, så får du et middel som du skal smøre på morgen og kveld i 3 dager. Eller han kan fryse de bort.

For mer info kan du søke på nettet etter kjønnsvorter eller condylomer.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...