Gjest not tonight okey? Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg innbiller meg selv at jeg har sett Jesus og Ånder, så jeg klarer ikke slutte å tenke på det, og jeg tenker på at jeg har sett Jesus hele tiden. Men jeg snakket med en venn og han sa at jeg selvfølgelig ikke har sett Jesus, for det er et paradoks å se ham, særlig fordi selveste Jesus skulle gjøre noe perverse greier da jeg så ham. Så vennen min sier at jeg må forkaste troen på at jeg har sett Jesus, siden det er et paradoks. Men jeg klarer ikke slutte å tenke på det, når jeg er på skolen sitter jeg bare å snakker om Jesus og alle er lei, og jeg skriver 'Jesus, Jesus, Jesus, Jesus, Jesus' med hjerter rundt, på penalet mitt og alle bøkene, jeg klarer ikke la være jeg er nesten helt besatt. Jeg VET JO HVA JEG SÅ! Men jeg har aldri vært troende, og jeg vil helst ikke tenke mere på det, jeg vil bare tro at jeg innbillte meg ALT, ......men jeg blir så redd for at jeg forkaster all frelsen jeg kan få og at jeg vil brenne i helvete. Og avogtil tenker jeg at jeg kan ta livet av meg og ingen trenger prøve stoppe meg, fordi jeg har sett Jesus og da vet jeg at himmelen er sant og jeg vil komme dit og få det godt. Men så har jeg aldri vært troende og jeg har alltid hatt mening at når kroppen dør, så råtner du og du er foralltidvekke og har ingen sjel i himmelen. Burde jeg åpne meg totalt for Jesus og Åndene og ta imot Guds sannhet, eller skal jeg slutte å tenke på dette, eller skal jeg bare prøve å drite i det men skrive 'Jesus' på arkene og bøkene mine og prate om han når jeg må det. En kveld ble jeg straffet av Gud også, med et inferno bak ryggen min, og jeg tenkte det var fordi jeg ikke tok imot Jesus sannhet med åpne armer, for jeg tenkte egentlig ikke noe særlig over hva jeg så og opplevde før flere måneder etterpå, når jeg ikke var så deprimert lenger og har plass til å leve og tenke. MEN, jeg har ikke blitt noe straffet av Gud siden, selv om jeg er like forvirra og like lite åpen, og et visuelt inferno bak ryggen min er jo ikke akkurat noe ille straff heller! Håper noen har noen råd!!! klem klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43326-jesus-jesus-jesus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg oppfatter det du skriver som psykisk sykdom. Jeg synes du skal slutte å snakke om dette til alle sammen. Du bør heller ta det opp med legen din eller med helsesøster. De vil kunne skaffe deg hjelp slik at du igjen kan konsentrere dg om skolen og andre viktige ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43326-jesus-jesus-jesus/#findComment-162541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wulfi Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei vennen. Jeg syns du skal printe ut de siste innleggene dine herfra ,og vise dem til han legen din. Det finnes mye mellom himmel og jord ,og du er ikke den første som hevder å ha sett jesus. Det som er mer bekymringsfullt er måten du opplever han på. Håper du lar legen/psykiateren din få høre om jesus. Han har kanskje noen meninger om saken han også. Glad i deg. *KJEMPEKLEMMER* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43326-jesus-jesus-jesus/#findComment-162605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not tonight either Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei vennen. Jeg syns du skal printe ut de siste innleggene dine herfra ,og vise dem til han legen din. Det finnes mye mellom himmel og jord ,og du er ikke den første som hevder å ha sett jesus. Det som er mer bekymringsfullt er måten du opplever han på. Håper du lar legen/psykiateren din få høre om jesus. Han har kanskje noen meninger om saken han også. Glad i deg. *KJEMPEKLEMMER* Jeg skulle ønske det ikke sto ånder i vinduene og overvåket meg og jeg gruer meg til å brenne i helvete:( *gråte* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43326-jesus-jesus-jesus/#findComment-162829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not this morning either Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg skulle ønske det ikke sto ånder i vinduene og overvåket meg og jeg gruer meg til å brenne i helvete:( *gråte* Så mye lettere alt hadde vært om jeg bare kunne sluppet å tenkt og innbillt meg sånne ting, og istedet fått SOVE om natten. Er oftere borte fra skolen enn noen jeg kjenner, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg dit idag heller. Jeg bare griner og er helt nervøs og utrygg, sov fra 22.00 til 00.45 og siden lå jeg på sofaen og så OL og gruer meg til å gå ut på skolen og skrive stil. Og jeg som brukte være kjempeflink til å skrive stil, nå klarer jeg ingenting:( Jeg klarer ikke gå på skolen idag, jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare. Jeg bare ødelegger hele livet mitt med dette, jeg skal møte opp hos psykiateren halv tre, det får jeg vel til og jeg klarer å handle meg inn mat, men alt det andre det fatter jeg ikke hvordan skal gå an!! Jeg klarer INGENTING lenger!!!!!!! Skal liksom prøve møte opp idag øøh hvordan?!?!?! SKREKK! Jeg gråter sånn at ansiktet gjør vondt. Mener ikke syte, hater dette, vil ikke være psyk og svak, jeg vil bare sove om natten og gå på skolen og gjøre lekser, det er alt jeg vil....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43326-jesus-jesus-jesus/#findComment-162838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.