Gjest piaz Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Jeg har fått anbefalt inne på forum å bruke persona strips som eggløsningstest. Tenkte jeg skulle prøve dette, siden det er mye billigere enn clear plan. Er din oppfatning slik at disse er like sikre som clear plan? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43379-persona-strips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nullemor Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei piaz:) Tenkte bare å si at jeg alltid har brukt persona, og at de er MYE lettere å tyde, MYE bedre kvalitet(er av hard-plast) og MYE billigere. Er strålende fornøyd med å bruke persone for å sjekke når eggløsninga kommer. Du tisser i en kopp, dypper pinnen oppi ca. 10 sekunder, setter hetta over tisse-stripsen og avleser etter etpar minutter. Dersom streken som blir blå først, blir sterkest (eller den som er nærmest skaftet) er testen positiv. Kommer den sterkeste blå-fargen på streken som kommer til syne SIST (den som er lengst unna skaftet), er testen negativ. Persona-testpinner får du 8 stk. for litt over hundre-lappen. De andre er 3 ganger så dyre for bare 5 stk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43379-persona-strips/#findComment-162836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaz Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei piaz:) Tenkte bare å si at jeg alltid har brukt persona, og at de er MYE lettere å tyde, MYE bedre kvalitet(er av hard-plast) og MYE billigere. Er strålende fornøyd med å bruke persone for å sjekke når eggløsninga kommer. Du tisser i en kopp, dypper pinnen oppi ca. 10 sekunder, setter hetta over tisse-stripsen og avleser etter etpar minutter. Dersom streken som blir blå først, blir sterkest (eller den som er nærmest skaftet) er testen positiv. Kommer den sterkeste blå-fargen på streken som kommer til syne SIST (den som er lengst unna skaftet), er testen negativ. Persona-testpinner får du 8 stk. for litt over hundre-lappen. De andre er 3 ganger så dyre for bare 5 stk.. Hei Nullemor. Du er god å ha. Har sendt deg en mail med samme spørsmål også jeg:-) Tenkte kanskje at jeg skulle kjøpe en pakke clear plan i tillegg denne syklusen, i tilfelle jeg ikke fikk noe resultat av persona. Men jeg stoler på deg og kjører kun persona. Når bør jeg begynne testingen? Er ferdig medkur i dag, på dag ni. Har vanligvis sykluser på 30-32 dager. Synes å huske at jeg fikk utslag på dag 18 sist jeg gikk på pergo, dvs at eggløsning ikke kom før dag 19. Men det kan vel sikkert variere litt fra syklus til syklus også....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43379-persona-strips/#findComment-162869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nullemor Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei Nullemor. Du er god å ha. Har sendt deg en mail med samme spørsmål også jeg:-) Tenkte kanskje at jeg skulle kjøpe en pakke clear plan i tillegg denne syklusen, i tilfelle jeg ikke fikk noe resultat av persona. Men jeg stoler på deg og kjører kun persona. Når bør jeg begynne testingen? Er ferdig medkur i dag, på dag ni. Har vanligvis sykluser på 30-32 dager. Synes å huske at jeg fikk utslag på dag 18 sist jeg gikk på pergo, dvs at eggløsning ikke kom før dag 19. Men det kan vel sikkert variere litt fra syklus til syklus også....? Hei! Har ikke sjekka mailen min enda jeg..skal gjøre det nå Ja, du kan trygt bare kjøpe persona. Trenger du mer hjelp ang.den får du bare mase på meg*s* Synes du kan vente med å begynne å teste til dag 13 eller 14, siden du har såpass lengde på syklusene dine skulle det holde i massevis. Det kan variere noe fra syklus til syklus. Begynn på dag 13 du! I persona-pakken får du 8 tester, og da holder pakken minst en syklus. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43379-persona-strips/#findComment-162870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.