Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nullemor

Hei piaz:)

Tenkte bare å si at jeg alltid har brukt persona, og at de er MYE lettere å tyde, MYE bedre kvalitet(er av hard-plast) og MYE billigere. Er strålende fornøyd med å bruke persone for å sjekke når eggløsninga kommer. Du tisser i en kopp, dypper pinnen oppi ca. 10 sekunder, setter hetta over tisse-stripsen og avleser etter etpar minutter. Dersom streken som blir blå først, blir sterkest (eller den som er nærmest skaftet) er testen positiv. Kommer den sterkeste blå-fargen på streken som kommer til syne SIST (den som er lengst unna skaftet), er testen negativ.

Persona-testpinner får du 8 stk. for litt over hundre-lappen. De andre er 3 ganger så dyre for bare 5 stk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43379-persona-strips/#findComment-162836
Del på andre sider

Hei piaz:)

Tenkte bare å si at jeg alltid har brukt persona, og at de er MYE lettere å tyde, MYE bedre kvalitet(er av hard-plast) og MYE billigere. Er strålende fornøyd med å bruke persone for å sjekke når eggløsninga kommer. Du tisser i en kopp, dypper pinnen oppi ca. 10 sekunder, setter hetta over tisse-stripsen og avleser etter etpar minutter. Dersom streken som blir blå først, blir sterkest (eller den som er nærmest skaftet) er testen positiv. Kommer den sterkeste blå-fargen på streken som kommer til syne SIST (den som er lengst unna skaftet), er testen negativ.

Persona-testpinner får du 8 stk. for litt over hundre-lappen. De andre er 3 ganger så dyre for bare 5 stk..

Hei Nullemor. Du er god å ha. Har sendt deg en mail med samme spørsmål også jeg:-) Tenkte kanskje at jeg skulle kjøpe en pakke clear plan i tillegg denne syklusen, i tilfelle jeg ikke fikk noe resultat av persona. Men jeg stoler på deg og kjører kun persona.

Når bør jeg begynne testingen? Er ferdig medkur i dag, på dag ni. Har vanligvis sykluser på 30-32 dager. Synes å huske at jeg fikk utslag på dag 18 sist jeg gikk på pergo, dvs at eggløsning ikke kom før dag 19. Men det kan vel sikkert variere litt fra syklus til syklus også....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43379-persona-strips/#findComment-162869
Del på andre sider

Gjest Nullemor

Hei Nullemor. Du er god å ha. Har sendt deg en mail med samme spørsmål også jeg:-) Tenkte kanskje at jeg skulle kjøpe en pakke clear plan i tillegg denne syklusen, i tilfelle jeg ikke fikk noe resultat av persona. Men jeg stoler på deg og kjører kun persona.

Når bør jeg begynne testingen? Er ferdig medkur i dag, på dag ni. Har vanligvis sykluser på 30-32 dager. Synes å huske at jeg fikk utslag på dag 18 sist jeg gikk på pergo, dvs at eggløsning ikke kom før dag 19. Men det kan vel sikkert variere litt fra syklus til syklus også....?

Hei!

Har ikke sjekka mailen min enda jeg..skal gjøre det nå:)

Ja, du kan trygt bare kjøpe persona. Trenger du mer hjelp ang.den får du bare mase på meg*s*

Synes du kan vente med å begynne å teste til dag 13 eller 14, siden du har såpass lengde på syklusene dine skulle det holde i massevis. Det kan variere noe fra syklus til syklus. Begynn på dag 13 du! I persona-pakken får du 8 tester, og da holder pakken minst en syklus.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43379-persona-strips/#findComment-162870
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...