Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Depo-provera (p-sprøyte) i nesten 2 år. Det er nå ca. 1.5 år siden jeg sluttet med den og det tok lang tid før jeg fikk mensen tilbake. Jeg hadde ikke mens hele perioden mens jeg gikk på sprøyten.

Nå derimot, blør jeg så ille at jeg må polstre meg selv og seng og det hele, for i det hele tatt tørre å gå og legge meg.

Hver morgen jeg står opp er et mareritt, og jeg har et kappløp til toalettet om morgenen for å komme meg i tide på do.

Men som oftest går det rett vest. Dette høres kanskje helt for kvalmt ut, men det rett og slett bare renner som en foss ut av meg.

Dette har blitt en skikkelig belastning i tillegg til det å ha mensen "normalt", så jeg er desperat etter å få gjort noe med det, så, KAN NOE GJØRES?

Har ikke lyst til å begynne med sprøyten igjen nå, prøver å få barn nr. 2, men har hittil prøvd i ca 1,5 år uten hell, så jeg har ikke lyst til å utsette det lenger.....

Kan legen eller noen andre som har vært med om det samme, komme med noe oppløftende svar til desperat bløder?

:)

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43396-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...