hhs Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Hei jeg er en mann på 22 år. Har hat et forholdfor ca 8 mnd. siden med en dame som varte i over 2 år. Vi hadde sex sammen og ingen av oss hadde tidligere eller hadde sex / samleie med noen andre. I starten av forholdet brukte jeg kondom og hun gikk også på p-piller. Etterhvert brukte vi ikke lenger kondom. Har et spørsdmål vedr. sår / rødlighet på penishode ved utgangen til urinrøret. Hva kan dette være og hvor alvårlig kan dette være. Hva slags behandling må i tillfelle til og hvordan gjøres dette? Det blir som regel mer rødlig ved onani. Prøver jo å tørke penis etter hver gang jeg er på toalette og er veldig nøye med renslighold. Kan det være en slags sopp? Evnt behandles med salve? tips? Håper på svar og takker for hjelpen.....! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43405-r%C3%B8dlighet-p%C3%A5-penishode-ved-utgangen-til-urinr%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.