Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vel jeg har i en tid truffet en mann som har vært involvert i en gift kvinne..Hun har hatt han gående på gress 1,5 år uten å skille seg og etter at han traff meg så har han funnet ut at han gidder ikke vente på henne lenger , men at han må flytte til en annan by(laaaangt fra her) for i det hele tatt å kunne glemme henne og starte på nytt.

Jeg har jo blitt fullstendig forelsket i fyren , enda jeg visste situasjonen var håpløs....

Han har hele tiden sagt at vi er kun venner men våre treff har vært ofte og rimelig intense langt over vanlig vennskapspraksis..(men vi har IKKE hatt sex)

Nå har han sagt at han trenger tid for å glemme henne og han vet ikke hva som kommer til å skje med oss.....enten vi forblir venner eller noe mer......

Han vet bare at han fortsatt vil ha kontakt med meg selv om han flytter....

Men nå er jeg rimelig lei av å treffe han og ha hjerte smerte men hvordan kan jeg stoppe våre treff uten å ødelegge mine sjanser hos han i fremtiden???

Vil ikke gjøre han opprørt for da kommer han garantert til å glemme meg.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43514-h%C3%A5pl%C3%B8s-situasjon2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fortell han hvordan du har det, og så kan du vel si at det blir for "tøft" for deg å ha mye med han å gjøre pga følelsene dine. Det ville jeg ha gjort, selv om det er vanskelig. Selv så klarte jeg ikke å få pratet ut om hvordan ting var(av frykt for å ødelegge venskapet) og jeg angrer dypt på det.

Snakk med han. Fortell han om dine følelser, hvordan du har det, at det er vondt osv.

Hvis han har vært på "gress" i forhold til den gifte damen i så mye som halvannet år, så er nok følelsene for henne sterke, så han har kanskje godt av å komme seg litt bort. Selv om jeg vel synes at det er noe drastisk å skulle flytte langt avsted, pga henne..

Gjest Kristine

fortell han hvordan du har det, og så kan du vel si at det blir for "tøft" for deg å ha mye med han å gjøre pga følelsene dine. Det ville jeg ha gjort, selv om det er vanskelig. Selv så klarte jeg ikke å få pratet ut om hvordan ting var(av frykt for å ødelegge venskapet) og jeg angrer dypt på det.

Ja pass deg så ikke du blir gående på gress du også ift. han. Kanskje er det liten vits i å bruke tid på en håpløs situasjon. Er du ung er det mange muligheter.......

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha ham i det hele tatt. Hvis han har vært utro mot kona si tar han nok ikke fem øre for å gjøre akkurat det samme med deg når/hvis den tid kommer. Så få øynene opp og glem ham, hvis ikke.... ja, det vil du finne ut før eller siden.

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha ham i det hele tatt. Hvis han har vært utro mot kona si tar han nok ikke fem øre for å gjøre akkurat det samme med deg når/hvis den tid kommer. Så få øynene opp og glem ham, hvis ikke.... ja, det vil du finne ut før eller siden.

Misforsto jeg igjen nå? Jeg trodde det var han som var på "gress" med en dame som er gift.

Altså er hun utro, ikke han.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...