Gå til innhold

Fluortabletter til treåring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette kan de svare deg om på apoteket. Det står også en anvisning til dose og alder på boksene.

:o)

På boksen står det at mengden kan økes når barnet er tre år. Jeg bare lurer på om det er nødvendig eller om han får i seg for mye fluor. Det er jo litt fluor i tannkremen også.

På boksen står det at mengden kan økes når barnet er tre år. Jeg bare lurer på om det er nødvendig eller om han får i seg for mye fluor. Det er jo litt fluor i tannkremen også.

Da kan du nok trygt øke dosen, de regner nok med mengden i fluortannkremen også, så det er helt sikkert god og trygg margin. :o)

Annonse

Det er helt i orden, fru flyfly, bare hyggelig!

I dag er jeg tannlege, jordmor og giddaslaus husmor. Det er faktisk 3 ønsker på en gang! ..Men det går vel ikke?

Æh....ja..

Jovisst går det an! *vifter smilende med kinderegget*

Ser at du har fått svar, men vil bare tilføye at vekten til barnet spiller inn i forhold til dosering.

Sønnen vår på 3 år var nylig hos tannpleier. Da spurte vi om dette og fikk tilbakemelding om at han kunne fortsette med den laveste dosen inntil videre pga lav vekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...