Gå til innhold

Hva er det som skjer

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker og litt redd

Etter noen fine dager sammen med bl. kyss, kos og sex, traff jeg han ikke på flere dager p.g.a jobb. Vi har vel ikke et forhold, men jeg håper vi kan få! Jeg føler nå at tonen mellom oss er blitt litt kjøligere. Jeg har veldig dårlig erfaring fra tidligere forhold med løgn og utroskap, er kommet meg over bruddet med x'en, men merker en skepsis til menn. Føler nå at jeg analyserer det han nye sier p.g.a den løgneren jeg var sammen med tidligere f.eks. lørdag ønsker han å tilbringe sammen med ei venninne i steden for meg. De er kun venner i følge han, jeg føler meg usikker og litt redd. Ser jeg spøkelser på høylyse dagen eller er det noe i det?

Jeg liker gutten og har ikke ønske om å ødlegge noe som evt. kan bli med å være alt for mistroisk!

Takknemlig for råd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43571-hva-er-det-som-skjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brent barn skyr ilden , kjære deg.Det er normalt.Det høres ut som om dere er nylig kjent , og da er man vel alltid usikker , på det meste? Hva om du spør om du kan få hilse på venninnen hans da?Jeg har mange kamerater , og noen ganger merker jeg sjalusien til "dama" og hvor ødeleggende det er. Når sånne ting skjer , pleier jeg som venninne og presantere meg , i håp om at det hjelper , som regel gjør det også det.Hvis ikke , trekker jeg meg unna en periode,så hun kan bli mere sikker.Vet ikke om dette hjalp,da du ikke vet om dere har et forhold i utgangspunktet , kanskje du skal få klargjordt det først? Spørre han?

GOOD LUCK!!!!!!!!!! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43571-hva-er-det-som-skjer/#findComment-163505
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...