Gjest chriz Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 HEi! Jeg er ikke sikker på hvor jeg skal henvenne meg men jeg får prøve her da =) har en datter på snart 7 mnd, i helgen er jeg bedt med ut sammen med noen venner hvor vi da har tenkt å tatt oss et glass øl eller rødvin eller no ? det jeg lurer på er det for tidlig for meg og gå ut ? hun sover hele natten nå ? jeg føler at jeg for litt dårlig samvittighet når jeg tenker på at det skal bli gøy å være sammen med venner for en gangs skyld, har vært ute en gang tidligere, da var hun 5 mnd gammel, men da feiret jeg bare bursdagen til en vennine, men nå er det jo snakk om litt alkohol da ? skal jeg eller.....???? hilsen usikker PS: akkurat når jeg skrev dette er jeg 100% sikker på at min datter sa mamma.. er dette mulig i så tidlig alder ? hun repiterer ordet mamma hele tiden ?????? eller drømmer jeg bare, herregud hun er jo bare snart 7 mnd håper på svar fort =] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43575-lurer-bare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.