Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HEi! Jeg er ikke sikker på hvor jeg skal henvenne meg men jeg får prøve her da =)

har en datter på snart 7 mnd, i helgen er jeg bedt med ut sammen med noen venner hvor vi da har tenkt å tatt oss et glass øl eller rødvin eller no ? det jeg lurer på er det for tidlig for meg og gå ut ? hun sover hele natten nå ? jeg føler at jeg for litt dårlig samvittighet når jeg tenker på at det skal bli gøy å være sammen med venner for en gangs skyld, har vært ute en gang tidligere, da var hun 5 mnd gammel, men da feiret jeg bare bursdagen til en vennine, men nå er det jo snakk om litt alkohol da ? skal jeg eller.....????

hilsen usikker

PS: akkurat når jeg skrev dette er jeg 100% sikker på at min datter sa mamma.. er dette mulig i så tidlig alder ? hun repiterer ordet mamma hele tiden ?????? eller drømmer jeg bare, herregud hun er jo bare snart 7 mnd

håper på svar fort =]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43575-lurer-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...