Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nickita

Er 30 år, vi har prøvd å bli gravide i noen år. Har hatt en missed abortion og en graviditet utenfor livmor. Alltid hatt uregelmessig mens, skal nå begynne med Pergotime.

Skal jeg begynne med Pertotime 1.dag i min neste menstruasjon. Problemet er at jeg alltid har en del dager på forhånd med litt småblødninger. Skal jeg vente til den dagen når jeg tydellig ser at dette er mensblødning/har menssmerter? Hvor galt er det hvis jeg begynner på feil dag?

Lurer også på hvor nøye er det at jeg tar den progestron-prøven akkurat 8 dager etter påvist eggløsning? Tenker på hvis den åttende dagen er en lørdag f.eks. slik at jeg ikke får tatt prøven før den 10. dagen ( på mandag).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43592-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vurderer en til

hallo.

rart du ikke fikk en forklaring av legen du fikk pergotime av.

Jeg har gått på pergotime i 7 måneder uten hell. Jeg har nemlig eggløsning så hos meg er det andre problemer.

Vi ahr adoptert to stykk etter 4 års resultatløs prøving.

Slik jeg mener å huske det skal du begynne med den 1. tabeletten fem dager etter første mensdag.

Hos meg krysset legen av på et skjema når jeg da hadde eggløsning og når vi skulle hoppe til køys.

Har du småblødninger osv og er usikker på om dette er mens hadde jeg tatt dette opp med min lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43592-pergotime/#findComment-164236
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...