Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Lurer litt på om noen kan fortelle meg hvordan jeg får til dette sammen med kjæresten? Jeg har sprutet en gang, alene, - da presset jeg ganske hardt opp mot g-punktet. Kjentes som jeg måtte tisse på meg, men fy så deilig. Har derimot ikke klart dette siden. Hvordan gjør jeg det egentlig? Husker ikke...og får det som sagt ikke til med kjæresten...(Han føler seg nesten snytt siden jeg har fortalt at jeg har klart det på egenhånd en gang...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43617-kvinnelig-ejakulering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Så nettopp et kjempeinteressant sexopplysningsprogram på Discovery som blant annet handlet om en stamme i Afrika som hadde som en del av allmennutdanningen at eldre kvinner å lærer stammens unge kvinner hvordan de skal ejakulere og få G-soneorgasme. Kunne godt tenkt meg å reise dit og få noen gode tips. Enn så lenge får du klare deg med en beskrivelse fra boka mi om hvordan du gjør det i fellesskap med kjæresten din – slik at han ikke behøver å føle seg snytt. "G-soneleker kan inngå som et intermesso i den erotiske leken, for eksempel etter at han har hatt penis i deg en stund. Om han så trekker seg ut og går ned i knestående enten foran dine føtter mens du sitter godt tilbakelent eller ligger i senga, er alt klart til at han skal spille på G-sonen din slik at du uten problemer vil nå den høye C. Det beste er at han først tar én finger inn i skjeden. Så presser han den mot fremre skjedevegg og roterer med fingeren over området (cirka fire centimeter inn og framover mot klitoris). Be ham presse med jevnt trykk, ganske hardt til du kjenner vellyst. Det er viktig at G-sonen blir stimulert på riktig måte. Om han presser for lett, vil du ikke kjenne noe særlig. Det er heller ikke godt om han presser for hardt. Om du håper på G-soneorgasme, er det viktig at du får ganske intenst press i fremre skjedevegg - med samme press som om han skulle løfte ca. to liter melk - ikke for langt opp eller for langt ned i skjeden. Samtidig kan han begynne å dra fingeren ut og inn, men han bør konsentrere presset om G-sonen. Nå er kanskje tiden inne til at han bruker flere fingre. Du vil også få ekstra uttelling om han samtidig bruker lepper og tunge på klitoris. Eventuelt kan du kose med klitoris selv. Be ham fortsette til vellysten kjennes intens. Om han blir sliten, kan han i perioder erstatte fingrene med en dildo eller en massasjestav. Nå kjenner han sannsynligvis at den svamplignende utveksten vokser. Er det godt for deg? Få ham til å fortsette - er det enda bedre? Du er sannsynligvis i ferd med å få din første G-soneorgasme. Be ham fortsette, selv om du føler du er halvveis på vei til månen. Det kan godt hende at du ganske raskt fyker forbi og er på vei til neste planet. Slike orgasmer har i enda større grad enn klitorisorgasmer tendens til å gå i serier. Den ene erstattes av den neste som er enda mer intens enn den første. Bli heller ikke forbauset om du blir ekstra våt ved at det spruter fra urinveisåpningen. Noen spruter som rene geysirer og må ha håndkle på sengekanten når spruten kommer. Andre er mer beskjedne i væskemengden." Lykke til! Håper dere får det gøy i helga! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43617-kvinnelig-ejakulering/#findComment-163798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Så nettopp et kjempeinteressant sexopplysningsprogram på Discovery som blant annet handlet om en stamme i Afrika som hadde som en del av allmennutdanningen at eldre kvinner å lærer stammens unge kvinner hvordan de skal ejakulere og få G-soneorgasme. Kunne godt tenkt meg å reise dit og få noen gode tips. Enn så lenge får du klare deg med en beskrivelse fra boka mi om hvordan du gjør det i fellesskap med kjæresten din – slik at han ikke behøver å føle seg snytt. "G-soneleker kan inngå som et intermesso i den erotiske leken, for eksempel etter at han har hatt penis i deg en stund. Om han så trekker seg ut og går ned i knestående enten foran dine føtter mens du sitter godt tilbakelent eller ligger i senga, er alt klart til at han skal spille på G-sonen din slik at du uten problemer vil nå den høye C. Det beste er at han først tar én finger inn i skjeden. Så presser han den mot fremre skjedevegg og roterer med fingeren over området (cirka fire centimeter inn og framover mot klitoris). Be ham presse med jevnt trykk, ganske hardt til du kjenner vellyst. Det er viktig at G-sonen blir stimulert på riktig måte. Om han presser for lett, vil du ikke kjenne noe særlig. Det er heller ikke godt om han presser for hardt. Om du håper på G-soneorgasme, er det viktig at du får ganske intenst press i fremre skjedevegg - med samme press som om han skulle løfte ca. to liter melk - ikke for langt opp eller for langt ned i skjeden. Samtidig kan han begynne å dra fingeren ut og inn, men han bør konsentrere presset om G-sonen. Nå er kanskje tiden inne til at han bruker flere fingre. Du vil også få ekstra uttelling om han samtidig bruker lepper og tunge på klitoris. Eventuelt kan du kose med klitoris selv. Be ham fortsette til vellysten kjennes intens. Om han blir sliten, kan han i perioder erstatte fingrene med en dildo eller en massasjestav. Nå kjenner han sannsynligvis at den svamplignende utveksten vokser. Er det godt for deg? Få ham til å fortsette - er det enda bedre? Du er sannsynligvis i ferd med å få din første G-soneorgasme. Be ham fortsette, selv om du føler du er halvveis på vei til månen. Det kan godt hende at du ganske raskt fyker forbi og er på vei til neste planet. Slike orgasmer har i enda større grad enn klitorisorgasmer tendens til å gå i serier. Den ene erstattes av den neste som er enda mer intens enn den første. Bli heller ikke forbauset om du blir ekstra våt ved at det spruter fra urinveisåpningen. Noen spruter som rene geysirer og må ha håndkle på sengekanten når spruten kommer. Andre er mer beskjedne i væskemengden." Lykke til! Håper dere får det gøy i helga! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43617-kvinnelig-ejakulering/#findComment-163799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liker sex Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Så nettopp et kjempeinteressant sexopplysningsprogram på Discovery som blant annet handlet om en stamme i Afrika som hadde som en del av allmennutdanningen at eldre kvinner å lærer stammens unge kvinner hvordan de skal ejakulere og få G-soneorgasme. Kunne godt tenkt meg å reise dit og få noen gode tips. Enn så lenge får du klare deg med en beskrivelse fra boka mi om hvordan du gjør det i fellesskap med kjæresten din – slik at han ikke behøver å føle seg snytt. "G-soneleker kan inngå som et intermesso i den erotiske leken, for eksempel etter at han har hatt penis i deg en stund. Om han så trekker seg ut og går ned i knestående enten foran dine føtter mens du sitter godt tilbakelent eller ligger i senga, er alt klart til at han skal spille på G-sonen din slik at du uten problemer vil nå den høye C. Det beste er at han først tar én finger inn i skjeden. Så presser han den mot fremre skjedevegg og roterer med fingeren over området (cirka fire centimeter inn og framover mot klitoris). Be ham presse med jevnt trykk, ganske hardt til du kjenner vellyst. Det er viktig at G-sonen blir stimulert på riktig måte. Om han presser for lett, vil du ikke kjenne noe særlig. Det er heller ikke godt om han presser for hardt. Om du håper på G-soneorgasme, er det viktig at du får ganske intenst press i fremre skjedevegg - med samme press som om han skulle løfte ca. to liter melk - ikke for langt opp eller for langt ned i skjeden. Samtidig kan han begynne å dra fingeren ut og inn, men han bør konsentrere presset om G-sonen. Nå er kanskje tiden inne til at han bruker flere fingre. Du vil også få ekstra uttelling om han samtidig bruker lepper og tunge på klitoris. Eventuelt kan du kose med klitoris selv. Be ham fortsette til vellysten kjennes intens. Om han blir sliten, kan han i perioder erstatte fingrene med en dildo eller en massasjestav. Nå kjenner han sannsynligvis at den svamplignende utveksten vokser. Er det godt for deg? Få ham til å fortsette - er det enda bedre? Du er sannsynligvis i ferd med å få din første G-soneorgasme. Be ham fortsette, selv om du føler du er halvveis på vei til månen. Det kan godt hende at du ganske raskt fyker forbi og er på vei til neste planet. Slike orgasmer har i enda større grad enn klitorisorgasmer tendens til å gå i serier. Den ene erstattes av den neste som er enda mer intens enn den første. Bli heller ikke forbauset om du blir ekstra våt ved at det spruter fra urinveisåpningen. Noen spruter som rene geysirer og må ha håndkle på sengekanten når spruten kommer. Andre er mer beskjedne i væskemengden." Lykke til! Håper dere får det gøy i helga! Hei! Dette har jeg erfaring med skulle gjerne vist deg i praksis, men det går vel ikke! Et tips som kan virke bra er at du skal bestille deg en dildo fra RFSU, penis utførelse, så skal du og typen din når dere er blitt kåte, legge dere i 69 stillinga der du ligger øverst,så skal du suge han,mens han bruker dildoen på deg, samtidig som han slikker klitorisen din, så vil han få seg en sprut fra deg, rett i ansiktet som JEG syntest er veldig deilig, Vi mannfolka har ikke en sjanse når det gjelder mengde Sprut samenligna med vår sprut. Så prøv dette og kom tilbake her med resultat! Har også en del andre tips, men er vanskelig å forklare med ord. Men JEG elsker damer som spruter! DEILIG. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43617-kvinnelig-ejakulering/#findComment-163846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.