Gå til innhold

Hvis samboeren din hadde

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurte jeg

....Svart på spørsmål om hvordan drømme dama/mannen hans/hennes hadde sett ut og du hadde fått et svar som i utgangspunktet etter tolking er ganske så ulikt deg, hvordan hadde du tolket det?

...Hadde likt å diskutere framtiden sin med deg, og samtidlig lagt inn : enn om det hadde blitt slutt hvordan hadde du ville gjort ditt og datt?

..Ikke hadd noe imot fremmede piker/menns nærhet (sitte på fanget, danse, holde tett omkring hverandre)

Dere allerede kanskje hadde vært sammen.. ja si en 10 år?

Hvilke singnaler hadde du fått ut av dette? Noen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43622-hvis-samboeren-din-hadde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første hadde jeg tolket dithen at han, som meg, har sine fantasier i behold. Fantasi og virkelighet er ikke det samme.

Nr to hadde jeg tolket dithen at han er realistisk nok til å innse at også vårt forhold kan gå i vasken, selv om det er bra nå. Det er bra, for det betyr at han vet vi må jobbe med forholdet for å holde liv i det.

Jeg ville ikke likt om min samboer råflørta/klinte med noen mens jeg var tilstede, men litt flørting når han er ute med kompisene spiller da ingen rolle. Jeg stoler på at han vet hvor grensa går (og den grensa har vi naturligvis snakket om på forhånd).

Til sist ville jeg tatt meg selv i nakken og ikke tolket så mye, og heller spurt samboeren min direkte om det var noe jeg lurte på.

Hvis jeg hadde vært så forbanna teit å sperre ham inne i et hjørne ved å spørre på den måten, og ikke likt svara jeg fikk?

Jeg hadde nok gått og spyla kjeften med såpe slik at jeg huska på å ikke gnåle om sånne ting mer, og på at han faktisk er sammen med MEG, mest sansynlig fordi han liker MEG best. ;0)

Det første hadde jeg tolket dithen at han, som meg, har sine fantasier i behold. Fantasi og virkelighet er ikke det samme.

Nr to hadde jeg tolket dithen at han er realistisk nok til å innse at også vårt forhold kan gå i vasken, selv om det er bra nå. Det er bra, for det betyr at han vet vi må jobbe med forholdet for å holde liv i det.

Jeg ville ikke likt om min samboer råflørta/klinte med noen mens jeg var tilstede, men litt flørting når han er ute med kompisene spiller da ingen rolle. Jeg stoler på at han vet hvor grensa går (og den grensa har vi naturligvis snakket om på forhånd).

Til sist ville jeg tatt meg selv i nakken og ikke tolket så mye, og heller spurt samboeren min direkte om det var noe jeg lurte på.

Tiltredes!

Gjest realist

Jeg og samboeren min har samme problemet , vi diskuterer framtiden med hverandre, men jeg er jo realistisk og vet at muligheten er der for at det kan bli slutt, selv om det ikke er noe vi vil. Han irriterer seg av og til over dette, og sier at jeg ikke går inn for at det skal vare, og at det ligger i bakhodet mitt at det BLIR slutt en dag.

Jeg vet ikke hva som er riktig jeg, men jeg mener vi bør være realistiske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...