Gå til innhold

jeg har aldri vært forelska...

Anbefalte innlegg

Gjest Anne-Cecilie

Hei!

Jeg er ei jente på 15 år, og jeg har aldri vært forelska! Alle vennene mine prater om hvor deilig det er, men jeg har aldri opplevd det!!

Er det noe unormalt med meg? Er det noe jeg kan gjøre for å bli forelska??

Takk for svar, dette bekymrer meg veldig!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43721-jeg-har-aldri-v%C3%A6rt-forelska/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg forelsket meg var som 18 åring, og jeg tenkte ikke engang på om det var "unormalt" å forelske seg så "sent".

Siden har jeg vært forelsket et par-tre ganger, og som 27-åring kan jeg fortelle deg med engang at forelskelser ikke vokser på trær.

Jeg tror det er en fordel og ikke bli det i tide og utide, og ikke stress, ei heller føl at du er "unormal", da du nok er helt normal du også.

Din tid i forhold til kjærlighet kommer den også vettu :)

Gjest Kristine

Jeg var 19 år første gangen jeg var forelsket. Vennene dine bløffer nok også litt når de snakker om forelskelse.

Vi mennesker er veldig forskjellige på det med forelskelse. Det husker jeg fra min ungdom. Noen av mine venninner ble forelsket bare de så en gutt, mens jeg ble det først som 19-åring.

Før den tid kan jeg ikke huske noen forelskelse...... Du er veldig ung enda og har et langt liv foran deg.... Din tid kommer også. Du trenger ikke uroe deg.

Gjest thoughtful

Hei!

15 år en da ingen alder - husk du har hele livet foran deg; og har knapt startet på tenårene..

Jeg er selv noen år eldre enn deg, men kan ikke si at jeg har vært forelska jeg heller..Iallefall ikke noe særlig.

Forelskelse er ikke noe man styrer selv - den kommer når du minst venter det - og man forelsker seg som regel i den man minst venter at man skule få følelser for :) !

Det er det som gjør det (og livet generelt) så spennende..;-)

Gled deg, kjære venn! Du har iallefall noe å se fram til, sier de

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...