Gå til innhold

Spørsmål etter SA

Anbefalte innlegg

Gjest lyst på baby

Jeg hadde en SA for 2 og en halv uke siden.

Var ikke langt på vei , fikk beskjed på gyn.poliklinikk at vi kunne fortsette prøvingen så snart blødningen var over.

Mensen kunne jeg forvente som vanlig.

Noen fikk el.allerede samme mnd.de hadde mistet og ble gravide og alt gikk bra.

Vi har derfor fortsatt å prøve videre i en ukes tid nå , etter blødningen var ferdig.

Var ikke til utskrapning eller UL , da de mente det bare ville medføre meg mer ubehag og ikke ville gi noe sikrere svar ang Sa. Har hørt at det sies at mensen kommer 4-6 uker senere, menes det da fra 1.blødnindsdag i SA eller etter den er ferdig? Fikk beskjed om at en ikke kunne se om en hadde el.denne mnd. på temp.målinger eller el.tester. Har hatt slim som kan strekkes i tråder , har jeg hatt el. da? Kan vi ha sjanse til å bli gravide igjen allerede nå ? Håper på raskt svar og at vi ikke har gjort noe feil etter SA-en.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43728-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...