Gå til innhold

Trolig spontanabort ?

Anbefalte innlegg

Gjest frk nesevis

Jeg er snart 35 år gammel, og har ett barn på to år. Jeg bruker ingen form for "kunstige" prevensjonsmidler som p-piller eller spiral. Prevensjon er det mannen min som bruker, altså kondom, og ellers baserer vi oss på "sikre perioder".

Etter at jeg fikk mensen igjen ca ett år etter fødselen, har den vært ganske regelmessig. Ingen store variasjoner utover pluss/minus et par-tre dager begge veier, altså litt for tidlig eller litt for sent ifht 28 dagers syklus.

Jeg hadde mensen en uke fra 1. februar til 7. februar.

Så fikk jeg mensen på ny allerede to uker etter, altså den 22. februar, med andre ord en hel uke for tidlig. Dette har aldri skjedd meg før.

Blodet som kommer, ser ut til å være blandet med noe tjukt blodslim, nesten noen småklumper innimellom. Dette har jeg heller ikke lagt merke til før, så jeg tror jeg aldri har hatt det.

Hva kan egentlig årsaken være til denne altfor tidlige menstruasjonen ? Er det mulig at det er en spontanabort ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43729-trolig-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...