Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Synes det mest skremmende var at ingen nevnte at kvinner selv kunne gjøre noe for å stramme opp skjeden sin. I steden for å bli skåret opp og strammet med et kriurgisk inngrep kan de aller, aller fleste kvinner selv stramme skjeden ved å utføre knipeøvelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43736-ny-vagina/#findComment-164442
Del på andre sider

Scary!!! Men jeg kan jo forstå at damer vil gjøre slikt, dersom de hemmes seksuelt av sin vagina. Men det så litt ekkelt ut, jeg er glad jeg føler meg rimelig normal..

Jeg synes det er flott at kvinner som har problemer med sin vagina kan få hjelp. Det handler ikke bare om det estetiske som de nevnte i programmet, det handler også om hvordan kvinnen fugerer seksuelt.

Jeg "stusset" også på at knipeøvelser overhode ikke ble nevt - for dette er jo en mulighet for å få en strammere vagina. Men ikke for alle!

Fødselsskader er mer utbredt en vi er klar over og mange lider under dette. Da holder det ikke med knipeøveølser.

Jeg er enig med den ene kvinnen som uttalte seg. Mannen har mange muligheter til å få et bedre sexliv, men ikke kvinnen. Kvinners sexliv blir ikke prioritert når det gjelder forskning. Legemiddel industrien er ikke interessert i å bruke penger på dette.

Fødselsskader er også et tabubelagt tema og det er store mørketall her.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43736-ny-vagina/#findComment-164480
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...