Gjest uforstående Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Er i et forhold, og lurer på om det er feil. 1. Jeg liker ikke at han bruker så mye tid på interessene sine som er asosiale i forhold til meg og andre. 2.Jeg opplever han som umoden, og lite interessert i menneskene rundt seg 3. Han har nesten ingen venner, og gjør ingenting for å forandre på dette. 4. Han lever i sin egen verden, og oppfører seg sært i lag med mine venner 5. Han snakker sjelden ordentlig med meg, eller noen andre. På den ene siden er han en typisk arrogant følelsesløs kødd, på den andre siden er han en som gjemmer seg fra verden. Det føles som at min tilstedeværelse er med på å opprettholde hans isolasjon fra omverdenen, men samtidig tror jeg han kommer til å fortsette sånn hvis jeg forsvinner også. Er det håp for at han kan forandre seg? Modnes som menneske, forstå at han må bruke tid og krefter på de som er rundt han? Hvordan kan en mann forsvinne inn i en meningsløs verden av dataspill og filmer, og bli værende der år etter år? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43782-solveig-og-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nonan Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg må nesten smile litt etter å ha lest innlegget ditt... Høres ut som om dere har det bra sammen! Det er så koselig å se at to mennesker som passer sammen, så godt som dere åpenbart gjør, faktisk kan finne hverandre i denne 'jungelen' av mulige partnere. Hold på det dere har, og for guds skyld ikke forsøk å forandre på noen ting, ikke at det vil fungere. Men man bør heller ikke prøve! Så fortsett dere to, og nyt kjærligheten og den gjensidige respekten dere har for både dere selv som individer, og for de interessene partneren har. Du, ærlig talt... Får du betalt som støttekontakt for ham? Eller ofrer du deg, for å ta vare på ham. Kanskje du har et prosjekt på gang? Han kan jo bli drømmemannen, om bare.... Våkn opp og ta ansvar for deg selv! Du er jo ikke i nærheten av lykkelig!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43782-solveig-og-andre/#findComment-164737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.