Gjest første gang Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Er ei jente på 20år,jomfru,har aldri vist meg naken for en gutt før... Hvis jeg først har noe på gang med en gutt,har jeg det med å trekke meg før vi kommer så langt,redd for hva gutten skal synes om kroppen min... Hva skal til for at gutten skal miste lysten helt? Har vel egentlig en ganske "normal" kropp,men har alltid hatt et dårlig forhold til kroppen min,alltid prøvd å bli tynnere,slitt litt med spising osv... Noen som har noen gode "råd" til meg? Håper noen kan komme med noen tips for å hjelpe meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43840-vise-seg-naken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nonan Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Så vidt jeg kan huske har ikke gutter på 20 noe spesielt problem med jente-kropper . Med forbehold om at noe kan ha endret seg de siste 7 årene, vil jeg si at de er lykkelige bare de ser en. Og legger ikke merke til alt det du ser som 'feil'. Ta det med ro, og si hva du føler... Da vil det ordne seg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43840-vise-seg-naken/#findComment-164881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Mener vi kvinner må bli flinkere til å se og kjenne på oss selv innenfra, i steden for å betrakte oss selv med kritiske øyne slik vi tror andre ser oss. Det gjelder enten vi er nakne eller har klær på. Tror det viktigste for deg er å oppdage at kroppen din er et sted det er godt å være. Du må oppdage kroppen din som din største kilde til nytelse. Det viktigste er at du først alene kjenner hvor god den er. Hvor godt det gjør når du stryker over huden din, når du kiler deg selv i halsgropa, nær du stryker deg over naken hud på magen og lårene… Hvordan kjærtegn oppfattes har ikke noe med utseende å gjøre. Du kjenner akkurat de samme deilige ilingene som verdens vakreste fotomodell… Om du klarer å finne, godta og sette pris på nytelsen kroppen din kan gi deg, oppfatter du deg selv som et sensuelt vesen og blir i stand til å gi og motta kjærtegn. Tror den mannen du kaster plaggene for, vil være langt mer opptatt av deg som sensuelt vesen, enn om du har noen kilo for mye, eller om du for eksempel har utsående ører. Er han en god elsker, ønsker han å gi deg den ytterste nytelse, uansett hvordan du ser ut. En kvinne som nyter er vakker for sin elsker. Det gir ham bekreftelse som er mye viktigere enn hvordan hun ser ut i forhold til et gørr-kjedelig skjønnhetsideal, eller hvordan han ser ut. De menn som eventuelt ikke har en slik innstilling, er frosker og ikke noe å ta vare på. Se deg rundt i verden. Er alle de som er forelsket strålende vakre? De er det for hverandre, ja og det er det viktigste. Den samme holdningen må være ditt utgangspunkt. Så må du være mer opptatt av hvordan han skal få det godt enn hvordan han ser ut. Den som gir hun får…. De mest sensuelle kvinnene jeg har møtt, menn også for den saks skyld, er de som har hatt et slikt forhold til seg selv. Mange av dem har falt laaaangt utenfor de klassiske skjønnhetskriteriene. Men, de har en utstråling som sier at de liker seg selv og derfor har funnet gleden ved livet. Så ut med puppene, inn med rompa, gled deg over kroppen din og finn noen du kan glede deg sammen med! Klem fra Gro 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43840-vise-seg-naken/#findComment-164894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
23 år gammel gutt Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Mener vi kvinner må bli flinkere til å se og kjenne på oss selv innenfra, i steden for å betrakte oss selv med kritiske øyne slik vi tror andre ser oss. Det gjelder enten vi er nakne eller har klær på. Tror det viktigste for deg er å oppdage at kroppen din er et sted det er godt å være. Du må oppdage kroppen din som din største kilde til nytelse. Det viktigste er at du først alene kjenner hvor god den er. Hvor godt det gjør når du stryker over huden din, når du kiler deg selv i halsgropa, nær du stryker deg over naken hud på magen og lårene… Hvordan kjærtegn oppfattes har ikke noe med utseende å gjøre. Du kjenner akkurat de samme deilige ilingene som verdens vakreste fotomodell… Om du klarer å finne, godta og sette pris på nytelsen kroppen din kan gi deg, oppfatter du deg selv som et sensuelt vesen og blir i stand til å gi og motta kjærtegn. Tror den mannen du kaster plaggene for, vil være langt mer opptatt av deg som sensuelt vesen, enn om du har noen kilo for mye, eller om du for eksempel har utsående ører. Er han en god elsker, ønsker han å gi deg den ytterste nytelse, uansett hvordan du ser ut. En kvinne som nyter er vakker for sin elsker. Det gir ham bekreftelse som er mye viktigere enn hvordan hun ser ut i forhold til et gørr-kjedelig skjønnhetsideal, eller hvordan han ser ut. De menn som eventuelt ikke har en slik innstilling, er frosker og ikke noe å ta vare på. Se deg rundt i verden. Er alle de som er forelsket strålende vakre? De er det for hverandre, ja og det er det viktigste. Den samme holdningen må være ditt utgangspunkt. Så må du være mer opptatt av hvordan han skal få det godt enn hvordan han ser ut. Den som gir hun får…. De mest sensuelle kvinnene jeg har møtt, menn også for den saks skyld, er de som har hatt et slikt forhold til seg selv. Mange av dem har falt laaaangt utenfor de klassiske skjønnhetskriteriene. Men, de har en utstråling som sier at de liker seg selv og derfor har funnet gleden ved livet. Så ut med puppene, inn med rompa, gled deg over kroppen din og finn noen du kan glede deg sammen med! Klem fra Gro Hei Gro, Måtte komme med et lite innlegg,- ble både rørt og fikk en latter av det du svarte over her. -Et kompliment til deg, du uttrykker deg vannvittig godt! Tror dette må være det `peneste` og rett-fra-hjertet ordene jeg noen sinne har lest. Du er en MEGET dyktig arbeider.. har topp kunnskap innen fagområdet ditt og er menneskekjenner av dimensjoner, Tusen takk for at slike dyktige mennesker som deg fins : ) M.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43840-vise-seg-naken/#findComment-165034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina22 Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei første gang! Fikk lyst å skrive et par ord til deg i håp om at de kan hjelpe. Jeg er selv en jente på 21, snart 22 år. For snart et år siden fikk jeg min første "virkelige" kjæreste. Både følelsesmessig og fysisk. Jeg har hatt sex med andre før, men aldri elsket med noen før han. Og plutselig stod jeg ovenfor det faktumet at jeg må lære meg å vise meg naken for han... Dette var ikke bare et one-nightstand og jeg kunne ikke gjemme meg for alltid. Jeg er overvektig og sliter fælt med selvtilliten. Så dette var en stor milepæl i livet mitt. Det tok lang tid før jeg turde å stå opp fra sengen naken mens han fortsatt lå der, eller å elske med lyset på. Å dusje sammen er fortsatt rart... Det jeg kan si til deg er... ikke tro du vil føle deg komfertabel med han med en gang, det tar tid... for meg tok det nesten et år. Ikke press deg til å vise deg for han. Det vil komme. Fortell han hvordan du føler, er han verdt å beholde vil han forstå deg. Det kan også hende at han hjelper deg... ved å fortelle hva han liker ved kroppen din og rose deg for dine fordeler. Skriv gjerne et svar tilbake om du vil. - Mina22 Tips en venn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43840-vise-seg-naken/#findComment-166610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.