Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden fredag har jeg gått ned ca 4 kg - dvs på 4 dager. Jeg har PCOS og har i utgangspunktet veldig vanskelig for å gå ned i vekt. Har ikke lagt om spisevaner/mengder eller økt treningsnivået den siste tiden. I tillegg har jeg endel smerter i underlivet, mest på ene siden (høyre eggstokk). Jeg avsluttet menstruasjon etter en Primolutt-kur onsdagen før, da for å få stoppet en langvarig småblødning, med noe smerter på samme sted. Blødningen var mye mindre enn ved tidligere kurer og varte i 5 dager, som er 2-3 dager kortere enn tidligere. Jeg føler meg i tillegg slapp, trøtt og har fått tydligere blodårer på puppene. Prøver å bli gravid og er redd for graviditet utenfor livmoren. Tok en graviditetstest før jeg startet med Primolutt, men den var negativ. Føler at legen min ikke tar meg seriøst med mine "vondter i underlivet". Burde jeg få dette undersøkt, eller skal jeg vente til 18 mars, da jeg har time hos gynekologen min? Hva burde jeg si for å bli tatt seriøst?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43844-noe-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...