sprint Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Vært sammen med en jente i 4 mnd nå og hun er kjempetopp., jeg bryr meg veldig om henne. Jeg hoppet inn i dette forholdet en uke etter det ikke ordnet seg med en annen jente som jeg var skikkelig forelsket i. Jeg har ikke de samme følelesene som jeg en gang hadde for den andre jenta og jeg tenner ikke så ofte på henne seksuelt som før. Har faktisk vært utro for noen uker siden men det kan jo være etterslep fra en viltler ungdomstid som rundbrenner. Dama mi er jo ei kjempedame, ingen tvil og jeg liker å være sammen med henne. Vil ikke gjøre det slutt heller men den store forelskelsen er der ikke, savnet, drømmene om henne. Har nevnt det så vidt til henne men hun håper vi kan være sammen. Jeg er 25 år og har hatt mange partnere og er klar for å ta det med ro. Men hva skal jeg gjøre med henne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43847-skal-jeg-gj%C3%B8re-det-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillepia Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 har snart vært sammen en gutt i 5mnd, som jg har lurt på om har vært utro noen ganger, følelsene mine har slokna en del av og til, men blusser fort opp igjen. vet ikke om dere er mye sammen, eller hvor gammel dama di er, men kanskje dere/du trenger en liten pause for å tenke? kan også hende dere tilbringer så mye tid sammen at dere blir litt lei av hverandre..ikke vet jeg. men ettersom du sier at du gjerne vil være sammen henne så gi både deg selv og henne en sjanse før du gjør det slutt, det kan hende følelsene dine blusser opp igjen, selv om de ikke er så sterke nå. Du vet aldri hva du har mistet før du har mistet det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43847-skal-jeg-gj%C3%B8re-det-slutt/#findComment-164880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.