Gjest leneanitam Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg er så utrolig lei meg! Jeg skriver dette innlegget fordi at jeg elsker samboern min så utrolig høyt. Vi ble sammen for litt overet år siden og på den tiden har vi fått barn. Før jeg ble gravid hadde vi et fantastisk sex liv, men det dabbet av når jeg ble gravid. Samboeren min sliter med deprisjon så han måtte begynne på tabletter(lykepiller). Jeg har hele tiden prøvd å fortelle han at jeg liker å ha sex med han for da klarer jeg å få ut alle følelsene mine ovenfor han. Men han var liksom ikke innterisert lenger, men det er ikke for at han ikke elsker meg for det vet jeg at han gjør. Det har blitt en del kranglinger ut av dette. Jeg gråter også hver gang vi prater om dette for jeg syns det er så leit. Han ber meg hele tiden om å gi han litt tid, men hvor lenge skal jeg vente, jeg har mine behov jeg også og jeg er bare 21 og han er 27. Jeg mener å tro at sex livet ikke skal slutte her. Når vi har sex sammen så gråter jeg etterpå for da er jeg så lykkelig.Da håper jeg vær gang at han skal synes at det er veldig godt sånn at det ikke skal bli så lenge til neste gang. Så når vi sitter i sofaen hender det at jeg gir han et tunge kyss for å vise han, men da får jeg bare beskjed om at jeg presser han. Jeg gråter sånn vær gang. Jeg skal jo liksom være lykkelig som fikk en sønn for 9 uker siden, jeg som trodde alt skulle bli bra. Det er så vanskelig når jeg er like forelsket som for 1 1/2 år siden og han er likegyldig føler jeg. Jeg føler at vi har avsluttet livet vårt her. Jeg vil jo ikke gå fra han heller for jeg vil jo ikke ha noen andre, det er jo han jeg elsker. Men det er så vanskelig å se han i øynene hver dag å tenke på hvor deiig det hadde vært å føle kroppene til hverandre. Det er ikke sexen som betyr noe hvis du skjønner det er jo nærheten.Jeg er så fortvilet, jeg vet ikke hvordan dette skal gå.Han er også sykelig sjalu, men jeg tror jeg har overbevist han at jeg er trofast og at det er bare han og vår sønn for meg. Han har også gått og fått hjelp for dette og det har blitt mye bedre men det blusser opp innimellom.Hva skal jeg gjøre, kan du hjelpe meg. Jeg kommer til å slite sykisk snart jeg også, jeg kan kjenne det på meg. Jeg føler at jeg skal knekke helt sammen snart. Det ble nesten slutt her om dagen, og da fikk han et nerve sammenbrudd å hjerte stanset så vi måtte ringe ambulansen, men di fikk roet han ned. Han tok to clarityne så da hjalp det, men han satt bare å skalv.Jeg fikk så dårlig samvittighet, jeg visste ikke at det skulle gå så langt. Hvis du har noen råd å komme med så blir jeg kjempe glad. Jeg har jo ingen å prate meg, jeg vil ikke blande foreldrene mine eller noen veninner inn i dette for det er jo litt privat. Jeg er jo redd for at sønnen min skal merke at jeg ikke er lykkelig. Skal jeg gå fra han og hvordan skal jeg gjøre det når jeg er så forelsket i han? Hjelp.!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43848-jeg-er-s%C3%A5-lei-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Du trenger virkelig hjelp fra noen, snakk med jordmor på helsestasjonen, fastlegen din, familiekontoret eller hvem du synes er enklest å be om hjelp. Det er lurt å unngå familie og venner i sånne sammenhenger, men fagfolk kan man alltid bruke. Der har jeg god erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43848-jeg-er-s%C3%A5-lei-meg/#findComment-164876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skrulla! Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei! Kan fortelle deg at jeg er i akkuratt samme situasjon som mannen din, og det er forferdelig for oss også. Jeg har en samboer som jeg elsker over alt , og vi har hatt et veldig bra sexliv inntil for ca 8 mnd siden... Plutselig sa det bare stopp for meg, har ikke lyst på sex i det hele tatt, jeg ser det tar på selvtilliten hans og det gjør meg lei meg, men jeg kan jo ikke bare "underlegge" meg heller, da kommer det jo til å bli 10 ganger så ille! Har lest masse rundt temaet og det kan være 100 forskjellige grunner til å miste sexlysten, og det har helt sikkert ikke noe med deg å gjøre. Som du sier så går han på "lykkepiller" og har en depresjon, du kan ha svaret ditt der... det er noe annet vesentlig som mangler i livet hans, og han trenger sikkert å komme til "hektene" før han får opp sexlysten... Jeg ser også at han mener du maser når du vil kline med han, sånn føler jeg det og. Eneste tiden vi "klina" på var jo nettopp når vi hadde sex eller skulle ha sex.. derfor blir dette som et forsøk på forføring i mine øyne og det er ekkelt! Vet ikke om dette er til noen hjelp, men du kan jo prøve å gå inn på lommelegen.no, der er det et 7-trinns få opp sexlysten opplegg, og så stå det en del rundt temaet også... Har dere forresten prøvd erotiske filmer eller blader? Dette pleier også å hjelpe mange... Skjønner at du har det vondt, men det har helt sikkert han også... Kan trøste deg med det at det pleier å være forbigående.. Råder deg til å være tolmodig, ikke legg noe press på han, og kos masse! Ikke seksuell kosing, men massasje, stryking osv.. hold deg unna seksuelle områder.. Dette kommer til å øke nærheten, og kansje etterhvert få fart på sexlysten! Lykke til! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43848-jeg-er-s%C3%A5-lei-meg/#findComment-166376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.