Gjest lei-av-og-ikke-vite Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Dette innlegget ble litt langt, men håper noen fremdeles leser det.. Jeg har vært sammen en gutt i 5mnd nå, og syntes ihvertfall før at vi hadde et veldig godt forhold der vi har stolt bra på/ og respektert hverandre, og har vel det til tider nå og. Et av problemene eller bagatell for den som vil se på det som det.. er at før når han fikk sms eller prata i tlf, sa han alltid hvem d var, eller jg fikk lese meldinga han fikk, kan si det sånn at det til tider var veldig irriterende den gang, men nå føler jg meg utafor pga hant såvidt han viser meg en eneste melding eller sier hvem han prater med. I det siste har han ofte gått ut av rommet når han skal ringe eller sende melding med noen, og de gangene jeg har kommet på jobben hans, har jeg av og til kommet når han prater med noen i telefon, da går jeg under betegnelsen medarbeider når personen i den andre enden lurer på hvem det er som kom.. overhørte også at han sa han var glad i den personen og savna hu eller hvem det nå enn var.. problemet mitt er at er han redd for å si at jeg er kjæresten hans? Han sier det til alle andre.. vet at han var forelska/ drømte om en annen dame han hadde en veldig god kontakt med og skrev hete mailer med når han var sammen eksdama uten at hun visste om det. grunnen til at jeg vet dette er at jeg kom over det på datamaskinen vi begge deler på nå, en gang jeg skulle skrive mail. Lurer derfor på om det er stor sjanse for at han gjør det samme bak min rygg. Han sier selv at han drømmer om å dele resten av livet med meg etc, vet ikke hva jeg skal tro lenger.. Om han gjør noe bak min rygg, så tror han tydligvis at jeg er for dum til å merke noe... har tatt opp en del med han, men kan ikke si at jeg kom over og leste den gamle mailen hans, pga da tror han vel at jeg spionerer og ikke stoler ordentlig på han...stoler på han er noe jeg har gjort hele tiden og som jeg prøver enormt på å gjøre nå som jeg er usikker. hva kan jeg gjøre? , noen som har vært i samme situasjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43860-overreagerer-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyco Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Dersom han har gjort det før er veien kort til å gjøre det igjen. Du får bare velge om du vil stole på ham eller om du vil skippe hele fyren. Å gå rundt med evig tvil er ikke sundt for noen av dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43860-overreagerer-jeg/#findComment-164961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Våril Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Dersom han har gjort det før er veien kort til å gjøre det igjen. Du får bare velge om du vil stole på ham eller om du vil skippe hele fyren. Å gå rundt med evig tvil er ikke sundt for noen av dere. Litt merkelig er det jo å kalle kjæresten din for medarbeider til personen i andre enden av telefonen. Det hadde jeg helt klart reagert på! Jeg skjønner deg godt - høres ut som om noe ikke stemmer her. Det er min menig. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43860-overreagerer-jeg/#findComment-164975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.