Gå til innhold

Trioneta. utsettelse

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal forskyve mensen ca 2 uker med trionetta 28. Da leste jeg her at man skulle hoppe fra farge til samma farge. Hvor lenge kan jeg da hoppe fragule tabletter til gule tab? KAn jeg hoppe over mensne to ganger på rad? Skal jeg da bare ta de gule pillene i 20 dager? For tar jeg bare en "omgang" blir det jo bare forskyvet 10 dager. Skal ikke til syden før sommer'n men tenkte å ordne syklusen nå sånn at jeg var trygg til syden:))) Så kort sagt, kan jeg ta 20 gule piller på rad? Etter disse gule, skal jeg da gå over til de hvite sukkerpillene, og så få mensen og så behynne vanlig igjen på de brune etter 7 sukkerpiller? Eller lønner det seg og ta to omganger med gule piller nå, så få mensen, og så ta to omganger med gule piller igjen??

Dette ble mye, men det er litt viktig at mensen ikke kommer når jeg skal til syden, for jeg eeeeeeeeeeelsker å bade!!!!:)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43877-trioneta-utsettelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jentetjueår

Hei

Hvis du skal utsette mensen med Trionetta 28 skal du bruke de siste sju gule pillene på brettet, altså den tredje raden: Etter den siste gule pilla begynner du på et nytt brett (uten å ta sukkerpillene), men da skal du begynne rett på den tredje raden og ta de sju gule pillene. Hvis du ønsker mensen da, begynner du på sukkerpillene (siste rad) og deretter som vanlig, på begynnelsen av neste brett. Hvis du derimot ønsker å forskyve ei uke til, begynner du på et nytt brett, men rett på den tredje raden (de siste sju gule pillene igjen).

Det går bare an å forsyve en uke av gangen altså, så det kan bli litt dyrt hvis man skal forskyve lenge. Jeg har hørt at det ikke gjør noe om man gjør dette et par ganger, det kunne visst gjøre sexen sikrere, men det er sikkert ikke lurt å gjøre det så mange ganger. Man tukler jo litt med kroppen.

Får håpe dette hjalp deg! God tur til syden! Jeg skal til Tyrkia i to uker og har tenkt å gjøre det samme som deg hvis det viser seg at mensen kommer upassende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43877-trioneta-utsettelse/#findComment-165116
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...